wtorek, 13 czerwca 2017

Spotkanie z Kamilem Stochem i kadrą skoczków w Proszowicach.

Hej Kochani!
Do rozpoczęcia sezonu letniego pozostało równo 30 dni. Osobiście nie mogę się już doczekać wyjazdu do Wisły. Wiem, że będzie super atmosfera, jak co roku, a dodatkowo spędzę te kilka dni z moją najlepszą przyjaciółką :) Pozdrawiam Cię Angeliko ;*
To jednak nie ostatnie pozdrowienia w tym poście. W piątek, 9 czerwca, miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu z Kamilem Stochem i innymi chłopakami z kadry, które było organizowane w Proszowicach. Długo zastanawiałam się, czy w ogóle się tam pojawię, ale stwierdziłam, że jest to dość blisko mnie, nie muszę jechać na drugi koniec kraju, więc się wybiorę.



Razem z Justyną, którą także pozdrawiam, wyjechałyśmy z Krakowa dość wcześnie, żeby w razie korków się nie spóźnić. Po dotarciu do Proszowic, szybko znalazłyśmy Rynek, jak i Centrum Kultury. Chwilę zaczekałyśmy na spotkanie, a potem zajęłyśmy sobie miejsca na sali.Cała uroczystość rozpoczęła się z lekki opóźnieniem, ale tak wielkim sportowcom można wybaczyć te parę minut spóźnienia.
Podczas oficjalnej części Kamilowi został przyznany tytuł Honorowego Obywatela Proszowic. Jak wiadomo nasz Mistrz bardzo lubi to miasto. Zawsze, w miarę swoich możliwości, pojawia się na różnego rodzaju uroczystościach czy festynach. Ponadto przecież to właśnie w Proszowicach został utworzony Oficjalny Fanklub Kamila Stocha, który przemierza niemal cały Puchar Świata, dopingując naszego Mistrza.
W kolejnej części spotkania uczestniczyli już sami skoczkowie. Na scenie Centrum Kultury, oprócz Kamila, pojawili się także Stefan Hula, Krzysztof Miętus, Dawid Kubacki. Odpowiadali oni na pytania zadawane przez zgromadzonych fanów, jak również prezentowali trofea i zdobyte medale. Wręczyli również dyplomy i pamiątki uczniom szkół z Proszowic, którzy brali udział w rozgrywkach sportowych czy konkursach plastycznych.
Po zakończeniu oficjalnej części przyszedł czas na autografy, zdjęcia i chwilę rozmowy ze skoczkami. Udało mi się zdobyć trzy karty, w tym dwie, których jeszcze nie miałam, także jestem bardzo zadowolona. Zdjęcia, które zrobiłam z chłopakami również są dla mnie niesamowitą pamiątką.
To również dzięki Justynie mogłam odbyć lekcję dziennikarstwa. Zobaczyłam i usłyszałam, jak wygląda wywiad z prawdziwego zdarzenia oraz praca nad zdjęciami :)

Teraz pokażę Wam kilka zdjęć z mojego prywatnego aparatu (a w zasadzie telefonu). Może nie mają super jakości, ale dla mnie są wystarczające.














Kamil udzielający wywiadu dla TVP. 
Ten materiał mogliście oglądać wczoraj w telewizji regionalnej Krakowa. 
Również pierwszy raz mogłam zobaczyć, jak powstaje takie nagranie, będąc z drugiej strony kamery. Jak wiecie interesuję się dziennikarstwem, a dzięki skokom ten zawód podoba mi się jeszcze bardziej. 




Takie oto pamiątki od Kamila znajdują się w kawiarni przy Centrum Kultury. Jest to oficjalna siedziba Fanklubu.


Na koniec.. i od razu przepraszam, że na końcu.. pragnę pozdrowić Magdę. Bardzo mi miło, że zdecydowałaś się podejść i odezwać, bo sama bym tego na pewno nie zrobiła :D Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy i zamienimy parę słów :) 

Kochani, na dziś to tyle. Z racji, że zaczynamy odliczanie do rozpoczęcia LGP to posty teraz będą się pojawiać regularnie. Mam nadzieję, że to wyżej Wam się podobało. Dajcie znać czy lubicie takie spotkania ze skoczkami poza skocznią, a może akurat byliście kiedyś w Proszowicach. Czekam na Wasze komentarze! 
Pozdrawiam ;** 

8 komentarzy:

  1. Fajnie ze byłaś na takim spotkaniu!Ja już tez zaczynam odliczanie do LGP;) Zapraszam serdecznie do mnie:
    https://autografysisi.blogspot.nl/2017/06/11-robert-lewandowski.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Skokomaniaczko pozdrawiam i do zobaczenia w Wiśle; -)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawszę marzyłam, żeby pojechać na spotkanie w Proszowicach! Może się kiedyś uda ^^ Piękne zdjęcia tak przy okazji :D Byłam tylko na jednym spotkaniu ze skoczkiem poza skocznią i jest to coś fajnego , świetne przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woooow. Gratuluję :)
    Chciałbym Ciebie zaprosić na post poświęcony Dawidowi Kubackiemu. Zaglądaj na mojego bloga bo kolejny post będzie poświęcony Kamilowi Stochowi.
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/06/dawid-kubacki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. DOBRZE WIDOCZNI, GDY KAMIL NA SKOCZNI haha uwielbiam ten napis <3 Też pojechałabym do Proszowic, gdyby nie były tak daleko ode mnie... Wpadnij też do mnie na wywiad ze Stursa: http://skoczneautografy.blogspot.com/2017/06/wywiad-z-vojtechem-stursa.html

    OdpowiedzUsuń