piątek, 12 maja 2017

Autografy - Stefan Kraft

Hejka Kochani! :)
Przychodzę dziś do Was z kolejnymi autografami. Nie bez powodu wybrałam Stefana Krafta. Otóż ten młody austriacki skoczek jutro będzie obchodził swoje kolejne urodziny. Ten post w całości chciałabym zadedykować mojej najlepszej przyjaciółce Angelice, ponieważ Stefan to jej ulubiony zawodnik. To właśnie ona podczas LGP w Wiśle będzie dumnie prezentować koszulkę z napisem "Team Kraft", którą dostała ode mnie na urodziny. Pozdrawiam Cię serdecznie moje Słoneczko! ;*
A teraz już przechodzę do prezentacji autografów, bo jest ich naprawdę sporo :)





Karta zdobyta podczas PŚ w Wiśle w styczniu tego roku. Udało mi się "naciągnąć" Stefana na aż trzy karty, dzięki czemu mogłam obdarować znajome mi osoby :) 
Wiem, że każdy kolekcjoner zachwyca się tymi nowymi kartami Fischera i każdy chce mieć ich jak najwięcej, mnie też się bardzo podobają, ale uważam, że Fischer trochę nie przemyślał praktyczności tych kart. Są czarne, więc czarny marker średnio na nich widać, w związku z czym dodatkowy kłopot w poszukiwaniach jasnego :)







Kolejna karta (najnowsza w mojej kolekcji) pochodzi od Mannera. Wypełniłam formularz na ich stronie i odpowiedź dostałam po kilku dniach. 






Kartę wyżej otrzymałam od Austriackiego Związku, ale było to ponad rok temu, więc niestety nawet nie pamiętam czy mailowo czy listownie. 







Ta karta również pochodzi z Austriackiego Związku Narciarskiego. 







Kartę powyżej otrzymałam od Mannera i było to w sierpniu 2016 roku. 







Ta karta, o ile się nie mylę, także pochodzi z Austriackiego Związku z zeszłego roku. 







Ostatnia już karta jest od Mannera i otrzymałam ją w kwietniu tego roku po napisaniu wiadomości na ich profil na facebooku. Nie wiem czy nadal jest taka możliwość, ale nie się udało. 





Posiadam jeszcze taki oto podpis Stefana na kartce i zdobyłam go podczas PŚ w Wiśle w tym roku. 




Niedawno wysłałam także list do Stefana z życzeniami urodzinowymi i również poprosiłam o autograf, więc mam nadzieję, że tym razem list się nie zagubi. 
Kolejny autografowy post planuję za tydzień, a będzie to mój ulubiony norweski skoczek :) 
Pozdrawiam! 

12 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkich kart, chyba posiadam ich tyle samo ;) Są łatwe do zdobycia, więc szkoda nie skorzystać :)
    Nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/05/20-adam-kszczot.html ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale też fajnie, że są inne, bo co to za sztuka posiadać wiele takich samych :)

      Usuń
  2. Gratulacje:)! Zapraszam do mnie:
    http://autografysisi.blogspot.nl/2017/05/6-karl-geiger-plastron.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, też mam 7 :D ale nie posiadam czarnej Fischerki! AZN faktycznie Cię rozpieszcza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie twierdzę (i zarazem mam nadzieję), że czarne fischerki uda mi się zdobyć na LGP, także póki co wstrzymuję się z listami :)

      Usuń
  4. Super kolekcja, gratuluję :)
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2017/05/107-daniel-lackner.html

    OdpowiedzUsuń