piątek, 5 maja 2017

Autografy - Severin Freund

Hej Kochani!
Jak tam u Was? Pogoda dopisuje? Maturzyści daliście radę z polskim i matematyką? Ja pisałam tylko matematykę, ale uważam, że była dużo łatwiejsza niż rok temu. Skoko ma nadzieję, że zda.
Oczywiście duchem jestem dalej z Wami i trzymam mocno kciuki za pozostałe Wasze przedmioty! :)

Dziś przychodzę z kolejnym autografowym postem. Pokażę Wam kartę niemieckiego zawodnika Severina Freunda. Bardzo, ale to bardzo zależało mi na podpisie tego zawodnika. Można powiedzieć, że polowałam na niego kilka lat :D
 Gdy tylko dowiedziałam się, że jego karty wysyła Manner to od razu do nich napisałam. Niestety.. dostałam kartę bez podpisu. Ale pewna dobra duszyczka (pozdrawiam Kasię) postanowiłam się ze mną wymienić. I tym oto sposobem mam kartę z autografem, a prezentuje się ona tak:







Na dziś to tyle.. 
Nie rozpisuję się, bo wiem, że od czasu do czasu fajnie jest przeczytać coś krótkiego.
Już teraz mogę Wam zdradzić, że planuję mini konkurs, w którym do wygrania będzie kilka (?) autografów i pewnie jakaś inna niespodzianka. Ale pojawi się on najprawdopodobniej w okolicach czerwca, także czekajcie cierpliwie :) 
Pozdrawiam! 

8 komentarzy:

  1. Gratulacje:) Masz super bloga! Dodaje do poleconych;) Zapraszam do mnie:
    http://autografysisi.blogspot.nl/2017/05/5-andre-schurrle.html

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje
    zapraszam na nowy post
    http://autografykarolinyskoczkowienarciarscy.blogspot.com/2017/05/interesuje-sie-siatkowka-i-pika.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki! Ja też długo polowałam na jego grafy, aktualnie mam 2 ;) Zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/05/19-jakub-kot.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno mnie tu nie było... Co nie znaczy, że nie czytam, bo czytam :)
    Wytrwała jesteś Skoko! :) Ale to dobrze o Tobie świadczy :)
    Powodzenia w dalszym zdobywaniu Autografów! :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Dobrze, że ją w końcu zdobyłaś. Ja co prawda mam dwie Mannerki ale czekam na odpowiedź z ASP jeszcze... :D

    Mówisz-masz. Powracam dużo szybciej niż myślałam :D

    http://skijumpersgrafy.blogspot.com/2017/05/62-andreas-wellinger-3.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje autografu
    dawno nie odwiedzałam blogów czas nadrobić zaległości
    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń