piątek, 19 maja 2017

Autografy - Kenneth Gangnes

Hejka Kochani!
W ten bardzo upalny dzień, pomiędzy jednym opalaniem, a drugim, znalazłam czas, żeby pojawić się tutaj z nowym postem. Wpis będzie dotyczył mojego ulubionego skoczka z Norwegii Kennetha Gangnesa. Nie mogę się doczekać, aż wreszcie pojawi się na skoczni, bo bardzo mi go brakuje w skokowym świecie. Niedawno z okazji jego urodzin wysłałam mu list i teraz pozostaje uzbroić się w cierpliwość i czekać na odpowiedź.

Dziś jednak pokażę Wam kartę, którą otrzymałam dawno temu od OMV. Zasypali mnie oni wtedy ogromną ilością kart (nie tylko Norwegów) i to właśnie takich większych rozmiarów. Prezentuje się ona tak:






Posiadam jeszcze podpis Kennetha na kartce, który udało mi się zdobyć podczas LGP w Wiśle w 2015 roku. 



FIS Grand Prix w Wiśle zbliża się wielkimi krokami. Dokładnie za 55 dni rozpoczną się zmagania na skoczni im. Adama Małysza. Kto się wybiera? Macie już bilety, nocleg? 
Niedawno ukazał się oficjalny program zawodów, więc pokrótce go Wam tutaj opiszę. 

13 lipca: 
16:00 - oficjalny trening 
18:00 - kwalifikacje 

14 lipca: 
16:30 - seria próbna 
17:30 - konkurs drużynowy

15 lipca: 
16:30 - seria próbna 
17:30 - konkurs indywidualny 


Kochani, dzisiaj to by było na tyle. Na kolejny wpis zapraszam za tydzień. Cały czas myślę o konkursie dla Was, a dodatkowo mam w planach zrobienie pewnego projektu, ale muszę go uzgodnić jeszcze z pewną osobą. Wszystkiego możecie się spodziewać pod koniec czerwca dopiero. Tymczasem ja uciekam korzystać ze słońca i opalać moją bladą skórę :) 
Pozdrawiam! 

7 komentarzy:

  1. Gratulacje:) Kenneth to wspaniały zawodnik, już tez się nie umie doczekać jak wróci na skocznie. Mam nadzieje ze będzie okazja na spotkanie w Wiśle;) Zapraszam do mnie:
    https://autografysisi.blogspot.nl/2017/05/7-piotr-zya.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, Gratulacje! Nie mam przyjemności posiadania jego autografu póki co... gratulacje!

    Do zoba w Wiśle, może uda nam się umówić i oficjalnie spotkać albo razem nawet kibicować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie udało mi się już na nie załapać, ale dostałam jeszcze kilka listów od nich ;)
    Gratulacje, tym bardziej, że od Norków dość trudno zdobyć grafy :)
    Nocleg mam, muszę tylko bilety na konkursy kupić :))
    Jestem bardzo ciekawa jego powrotu, ponoć po każdej kontuzji wraca się silniejszym ;D
    Zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/05/22-dawid-kubacki.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje moja droga! :D
    Niestety mi się nie udało załapać na te fajne kartki od nich, ale dzięki temu mam taką jedną cenną ;*
    Już się bardzo cieszę na LGP, gdzie oczywiście się widziemy! :D
    https://skokinarciarskie98.blogspot.com/2017/05/54-andreas-stjernen.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:)
    Kenneth to jeden z moich ulubionych skoczków:)
    zapraszam na nowy post
    http://autografykarolinyskoczkowienarciarscy.blogspot.com/2017/05/luca-egloff.html

    OdpowiedzUsuń