piątek, 26 maja 2017

Autografy - Jernej Damjan

Hejka Kochani :)
Dziś wpis z kolejnymi autografami. Ostatnio pojawiają się one cały czas, a to dlatego, że mam małe problemy osobiste i kompletny brak chęci do czegokolwiek. Dlatego ogarnianie konkursu dla Was czy innych projektów na tym blogu muszę trochę odłożyć. Obiecuję, że jak tylko uporam się z problemami to coś innego się tutaj dla Was pojawi :)
A dziś przygotowałam dla Was autografy słoweńskiego skoczka - Jerneja Damjana. W swojej kolekcji posiadam tylko dwie karty tego zawodnika.



Kartę wyżej otrzymałam od Jerneja podczas Pucharu Świata w Wiśle w styczniu tego roku. Poprosiłam o dwie, a był tak miły, że dał mi trzy sztuki. Tylnej części karty nie będę Wam pokazywać, bo jest tam po prostu jakiś voucher, jeśli dobrze zrozumiałam. 





Drugą kartę dostałam od SPORT2000 po napisaniu na ich mail. Było to mniej więcej rok temu, więc niestety nie wiem czy taka opcja jest nadal dostępna. 



Kochani, na dziś to już wszystko. Ostatnio spływają do mnie odpowiedzi z listów, które wysyłałam, także moja kolekcja powiększa się o nowe karty z czego bardzo się cieszę. Zapraszam Was również do zakładki wymiana, bo została zaktualizowana. 
Kolejny post w przyszłym tygodniu :) 
Pozdrawiam! 

5 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/05/nowa-twarz-w-kadrze-juniorow-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki! Kurcze mnie się nie udało załapać na grafy od niego, mam nadzieję, że to wkrótce się zmieni ;)
    U mnie też ostatnio sporo listów, ale brak motywacji do pisania kolejnych ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny podpis! Gratulację :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń