poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Autografy - Markus Eisenbichler

Hej Kochani! :)
Jak po sezonie? Powiem wam szczerze, że mnie powoli ogarnia lekka depresja, ale pocieszam się tym, że każdy kolejny dzień czy tydzień przybliża nas do letnich zawodów!
Dziś zaprezentuję Wam autograf skoczka, którego.. no cóż, jeszcze niedawno bardzo lubiłam. Teraz także lubię, jednak już trochę mniej. I wcale nie chodzi o jego zachowania na skoczni :D
Markus Eisenbichler obchodzi dziś swoje kolejne urodziny. Życzę mu wszystkiego dobrego, wspaniałych skoków i spełnienia marzeń :)











Karta prezentuje się tak. Otrzymałam ją poprzez wymianę.








Mam także podpis Markusa na kartce. Pochodzi on z Letniego Pucharu Kontynentalnego w Wiśle w 2016 roku. Pamiętam, że Markus był mega cierpliwy, gdy chciałam od niego aż trzy podpisy :D
No i dostałam od niego bardzo solidne przeprosiny, gdy przez przypadek zabrał mi końcówkę od markera :D





Kochani, 
na dziś to tyle. Kolejny wpis pojawi się w przyszłym tygodniu. Pokaże Wam w nim książkę, którą kiedyś zamówiłam. To oczywiście skokowa książka a raczej album, więc jeśli jesteście ciekawi to już teraz zapraszam. 
Pozdrawiam serdecznie! :)

8 komentarzy:

  1. Gratulacje! Świetne podpisy! Z niecierpliwością czekam na kolejny wpis. Ciekawe co to za książka? :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Książka dość ciekawa :D

      Usuń
  2. gratuluję!!
    jeżeli jeszcze nie widziałaś to zapraszam na wywiad z austriackim skoczkiem:)
    http://autografykarolinyskoczkowienarciarscy.blogspot.com/2017/04/najbardziej-lubie-skakac-w-iron.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde brakuje mi tej karty, a jest mega :) Sytuacja z markerem i podpisami była komiczna, miło się to wspomina :D Ja tam go lubię i niech tak zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też go lubię, ale.. trochę mniej niż kiedyś :)

      Usuń
  4. Gratuluję podpisu! Jestem bardzo ciekawa jak to ksiązka ^^
    Zapraszam na wywiad https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń