piątek, 28 kwietnia 2017

Autografy - Andreas Schuler

Cześć Kochani! :)
W ten bardzo deszczowy dzień przychodzę do Was z kolejnym wpisem. Dziś pokażę Wam autografy Andreasa Schulera. Jest to młody, szwajcarski skoczek, którego chyba największym dorobkiem w karierze był występ na tegorocznych Mistrzostwach Świata w Lahti. Bardzo mocno trzymałam za niego kciuki, zajął 46 i 47 miejsce.
List do Andreasa wysłałam 15 września 2016 roku. Do koperty oprócz listu dorzuciłam wywołane przeze mnie zdjęcie do podpisu oraz kopertę zwrotną i kupon IRC. Jeżeli jesteście ciekawi, jak wygląda u mnie sprawa z pisaniem i wysyłaniem listów to zachęcam Was do przeczytania poprzedniego postu, w którym opisałam dokładnie co i jak z tymi listami.
Na odpowiedź od Andreasa musiałam dość długo czekać, bo do 19 kwietnia. Jednak jakoś w grudniu Andreas do mnie napisał i wyjaśnił, że najprawdopodobniej odpisze mi po sezonie. Ucieszyłam się z tego, bo dzięki temu mogłam być pewna, że ten list nigdzie nie zaginął i odpowiedź na pewno dostanę.
W odpowiedzi otrzymałam podpisane dołączone przeze mnie zdjęcie, dwa zdjęcia od Andreasa, akredytację i krótki list. Niestety według Pani, która roznosiła tego dnia listy, koperta wyglądała na zbyt dużą, żeby zmieścić się do mojej skrzynki i została złożona na 3 części, przez co wszystko było lekko pogniecione. Ale po niedługim czasie wróciło do pierwotnej formy :)
A tak prezentuję się wszystko (z wyjątkiem listu), co otrzymałam od Andreasa.










W dzisiejszym wpisie to by było na tyle. Wszystkich proszę o trzymanie kciuków za tydzień w piątek. Skoko będzie mierzyć się z maturą z matematyki, także.. może być różnie :D
Widzimy się w kolejnym poście :)
Pozdrawiam!

Ps. 76 dni do LGP w Wiśle!

6 komentarzy:

  1. Gratuluje!

    Trzymam kciuki za matmę! Bedzie dobrze Narozluznienie pooglądaj na yt Maura to bzdura 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne grafy i super akra, gratki! :)
    Andi wydaje się być mega miły, kibicuję mu bardzo.
    Sama muszę do niego napisać,jednak mam nadzieję, że nie będę aż tak długo czekać, haha :D
    Na maturze sobie poradzisz, choć matma to zuo wcielone ;D
    Zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/04/17-elias-tollinger.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i powodzenia na matematyce :D
    Dodałam Twojego bloga do polecanych u mnie :)
    Zapraszam: http://aleksandra-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń