czwartek, 6 kwietnia 2017

Album "Skoki narciarskie w obiektywie"

Hej Kochani! :)
Dziś przychodzę do Was z czymś innym. Nie będą to autografy ani żadna relacja, a pokażę Wam pewien album, który kiedyś dawno temu sobie kupiłam.
Skoki narciarskie w obiektywie, bo taki nosi tytuł, pochodzi ze strony skijumping.pl. Zamówiłam go jakieś sześć, siedem lat temu, czyli na początku mojej przygody ze skokami.
Nie pamiętam dokładnie ile kosztował, ale chyba około trzydziestu złotych. Niestety z informacji, które udało mi się znaleźć wynika, że nie jest on już dostępny.
Album został wydany w 2007 roku, więc znajdują się w nim zdjęcie z właśnie tamtego okresu, zrobione podczas PŚ, LGP czy też innych zawodów.
Teraz wyrażę swoją naprawdę szczerą opinię. Dość mocno się zawiodłam na tej książce. Nie podoba mi się przede wszystkim to, że na większości zdjęć jest Adam Małysz. Ja rozumiem, że to był sezon najwyższych lotów tego zawodnika, ale według mnie album jest przeładowany właśnie jego zdjęciami. Po za tym możemy oglądać w nim również Simona Ammanna czy Gregora Schlierenzauera, jak również młodych polskich skoczków.
Kolejna rzecz, która nie składa się na pozytywną opinię to sposób przesyłki. Może nie tyle chodzi o sposób, co o to, że gdyby nie znajoma Pani na poczcie to pewnie w ogóle bym go nie otrzymała. Osoba odpowiedzialna za wysyłkę dość mocno przekręciła, a w zasadzie zrobiła z mojego nazwiska całkiem inne. No wybaczcie, ale moim zdaniem, jeśli coś spisujemy z komputera, gdzie pismo jest naprawdę wyraźne to takie pomyłki raczej nie powinny się zdarzać.
Teraz pokażę wam kilka (może kilkanaście) zdjęć tego albumu. Nie wrzucam tutaj każdej strony, bo jest ich ponad 100. Wybrałam te, które najbardziej mi się podobają.


























Kochani, jeżeli macie jakieś pytania to oczywiście piszcie w komentarzach. Na wszystko zawsze chętnie odpowiem!  
Do zobaczenia w kolejnym poście, 
Pozdrawiam! :)

18 komentarzy:

  1. Nigdy o nim nie słyszałam, aż sama sobie się dziwię XD
    Kurcze głupia ta sytuacja z wysyłką. Też uważam, że nie był tyle warty, w końcu to tylko wydrukowane zdjęcia...
    Jednak rzecz dość ciekawa, post jak zawsze super ;)
    Pozdro! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się dziwię :P
      Dziękuję i pozdrawiam! :D

      Usuń
  2. Też ją posiadam! Tak to prawda bardzooo dużo tam zdjęć pana Adama, ale i tak to wspaniała pamiątka! Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz.. cieszę się, że ktoś podziela moje zdanie :D

      Usuń
  3. oo hej kochana! :D jaki fajny album, zazdroszczę, o faktycznie obecnie nie da się go kupić :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny album, wcześniej o nim nie słyszałam :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/04/moim-autorytetem-jest-noriaki-kasai.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super album też bym chciała go mieć
    zapraszam do mnie w wolnym czasie http://skok2001.blogspot.com/2017/04/spoznione-podsumowanie-sezonu-20162017.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję takiej pamiątki :) Album także ma miejsce w mojej kolekcji. Chciałabym, aby zrobiono podobny teraz, gdy era skoków się nieco zmieniła. Z miłą chęcią zakupiłabym wtedy taki :)
    Posiadam jeden na zbyciu, gdyż miał być przekazany na konkurs na blogu, jednak lenistwo uniemożliwia mi przeprowadzenie takiego :D
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2017/04/104-bjrn-einar-romren.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie.. ja również chętnie zobaczyłabym nieco zaktualizowaną wersję :)

      Usuń
  7. super album!!!
    zapraszam do mnie na wywiad ze szwajcarskim skoczkiem
    https://autografykarolinyskoczkowienarciarscy.blogspot.com/2017/04/mysleze-najlepszym-skoczkiem-w-tym.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Taki album to świetna pamiątka, jeszcze podczas zawodów możesz zbierać tam autografy! :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. choć w tym albumie jest niewielu skoczków, którzy nadal skaczą, ale chociażby dla tych kilku podpisów może warto go zabrać na jakieś zawody :)
      Przemyślę sprawę!

      Usuń