niedziela, 12 marca 2017

Puchar Kontynentalny Zakopane 2017 - relacja z wyjazdu.

Hej Kochani!
Witam was bardzo serdecznie w ten niedzielny wieczór. Mam nadzieję, że odpoczęliście przez weekend, a w nowy tydzień wchodzicie z nowymi siłami. Ja przynajmniej mam bardzo bogate plany na najbliższe dni :D
Dziś przychodzę do Was z naprawdę krótką relacją z wyjazdu na Puchar Kontynentalny do Zakopanego. Dlaczego krótką? Bo to wyjazd jednodniowy, więc i relacja nie będzie obszerna.
Zawody odbywały się w sobotę i niedzielę, jednak ja wraz z moją mamą postanowiłyśmy, że pojedziemy tylko na sobotę. Z samego rana, bo już o 5:50 miałyśmy autobus z Krakowa. Droga minęła nam dość szybko i już około ósmej byłyśmy w Zakopanem. Szybko przeszłyśmy na skocznię i od razu kupiłyśmy bilety (na wypadek, gdyby powtórzyła się sytuacja ze świątecznych zawodów xd). Do serii treningowych pozostała mniej więcej godzina, więc postanowiłyśmy się przejść. Szłyśmy ulicą w kierunku COS-u i to właśnie wtedy udało mi się złapać Gabriela Karlena. To właśnie na jego autografie zależało mi najbardziej i skoro nadarzyła się taka "luźna" okazja to wzięłam dla siebie i dla mojej przyjaciółki, która Szwajcarów bardzo lubi :D
Trochę przed dziesiątą wróciłyśmy na skocznię i usadowiłyśmy się w bardzo dobrym miejscu. Niestety, w trakcie serii treningowej kazano nam przejść na sektor, ale Pan ochroniarz był dość wyrozumiały i pozwolił mi zaczekać na upragnione autografy :)
Obie serie treningowe minęły dość szybko i nie czekając na konkurs opuściłyśmy skocznię. Gdybym była sama to na pewno poczekałabym na konkurs i dekorację, ale w tym przypadku musiałam się również liczyć z mamą. To co zobaczyłam na treningach w zupełności mi wystarczyło, więc resztę dnia spędziłyśmy zwiedzając Zakopane. Pogoda była naprawdę super, bo nie było zbyt zimno, ani też nie padało :)
Teraz pokażę Wam kilka zdjęć. Jak zwykle zaznaczę, że nie są one profesjonalne, ale dla mnie są idealną pamiątką :)












A gdyby ktoś jeszcze nie znał Skoko to łapcie moje zdjęcie :D 






Jak zwykle muszę podziękować osobom, które się do mnie odezwały i które udało mi się poznać! Jest mi bardzo miło, że ktoś jednak skądś mnie kojarzy i odzywa się pierwszy. Uwierzcie, że sama bym tego nie zrobiła nigdy :D
Pozdrowienia również dla Angeliki, bo.. właściwie nie wiem co, ale po prostu mam ochotę ją pozdrowić tak o! Buziaki dla Ciebie Słonko Ty moje ;**
Zapraszam wszystkich do zakładki Wymiana. Wkrótce pojawią się tam nowe autografy, ale może znajdziecie coś dla siebie z ukazanych tam na razie :)
Kolejny post ukaże się.. dokładnie nie wiem kiedy, ale może za jakiś tydzień.
Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Witam Cię moja najukochańsza przyjaciółko ♥ ;*
    Już teraz dziękuję za autograf Gabiego ;*** No i rzecz jasna za pozdrowionka :D
    Lieb di ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tak obszernym komentarzem poczekaj do przyszłego tygodnia :P <3

      Usuń
  2. Ha, to ja się odezwałam czyli nie klamalam pisząc przy okazji Twojego ostatniego postu - do zobaczenia w Zakopanem ;)
    W niedziele było ciężko od strony technicznej o autografy bo sypal śnieg. Az szkoda było wyciągać zeszyt. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi było miło! :)
      Tak, słyszałam, że w niedziele była pogoda gorsza.. ale za to pewnie w sobotę nałapałaś sporo autografów :)

      Usuń
    2. złapałam 18 ale w sumie dużo więcej nie próbowałam. Jedynie dwóch zawodników nie zareagowało. Także chyba niezła skuteczność ;)

      Usuń
    3. No ja też tak około 20, ale nawet nie liczyłam, więc nie wiem :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę wyjazdu! Również marzę o takim wyjeździe na PK i mam nadzieję, że te marzenie już niedługo się spełni. Wspaniała relacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę trzymać kciuki, żeby się spełniło :)

      Usuń
    2. Dziękuję, bardzo mi miło :)) Zapraszam do mnie na nowy post: http://morethanskijumping.blogspot.com/2017/03/31-andreas-alamommo-plastron-wywiad.html

      Usuń
  4. Super relacja
    Nie udalo mi sie byc w Zako
    Teraz tylko pozostaje czekac na Lgp w Wisle

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle super relacja, fajnie że udało nam się znowu spotkać ;) Teraz pora odliczać do FC w Szczyrku <3
    Zapraszam na relację dla mnie: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/03/puchar-kontynentalny-zakopane-2017.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zobaczymy się w lipcu także :)

      Usuń
  6. Super relaja! :) i zazdrosczę, że mogłaś tam byc!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/03/63-andreas-stjernen.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka Ada moja kochana! ;**
    Tak, ja żyje haha :D wiem ostatnio się za bardzo nie odzywam, ale nie mam totalnie kiedy, obiecuje, że po maturze to nadrobimy, już Cię do siebie zaprosiłam haha :D
    A relacja superowa! mogłam sobie przez chwilę powyobrażać ten Puchar Kontynentalny :D
    Pozdrawiam Cię serdecznie i jeśli miałabyś ochotę i zajrzyj do mnie na wywiad, bo po wielkiej przerwie w końcu stworzyłam coś :D
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2017/03/something-about-david-siegel-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że masz dość ograniczony czas.. Ale trzymam kciuki, żeby wszystko się udało! :)

      Usuń
  8. Zapraszam w wolnej chwili do mnie na nowy post (;

    OdpowiedzUsuń