niedziela, 26 marca 2017

PŚ Planica - podsumowanie sezonu 2016/2017

Hejka Kochani :)
Witam Was w kolejny wpisie. Jak widzicie po tytule będzie on dotyczył ostatniego weekendu ze skokami w tym sezonie. Konkursy w Planicy są jednymi w moich ulubionych. Mimo, że nigdy nie byłam w Słowenii, to wydaje mi się, że atmosfera tam musi być naprawdę świetna. A do tego zazwyczaj ta piękna pogoda, która według mnie idealnie odzwierciedla koniec zimy i początek wiosny.

Piątek, 24.03.2017r.
Niestety piątkowy konkurs oglądałam tylko w części. Udało mi się zobaczyć prawie całą pierwszą serię, a podczas drugiej zerkałam tylko na wyniki. Nie mogłam oglądać z dźwiękiem, bo usypiałam mojego chrześniaka, a jego nawet najmniejsze szmer budzi :D

Wyniki konkursu:
1. Stefan Kraft (AUT)
2. Andreas Wellinger (GER)
3. Markus Eisenbichler (GER)
4. Noriaki Kasai (JAP)
5. Kamil Stoch (POL)
6. Michael Hayboeck (AUT)
7. Piotr Żyła (POL)
8. Robert Johansson (NOR)
9. Anders Fannemel (NOR)
10. Peter Prevc (SLO)
---
12. Maciej Kot
23. Dawid Kubacki



Sobota, 25.03.2017r.
Na sobotni poranny konkurs musiałam włączyć budzik, bo nie wybaczyłabym sobie, gdybym zaspała na ostatnie zawody drużynowe w tym sezonie. Rywalizacja jak zwykle była na wysokim poziomie z rekordowymi skokami. Oczywiście bardzo mocno ściskałam kciuki za naszą reprezentację, ale serducho biło trochę w innym kierunku :)

Wyniki konkursu:
1. Norwegia
2. Niemcy
3. Polska
4. Austria
5. Słowenia
6. Japonia
7. USA
8. Czechy
9. Włochy
10. Szwajcaria
11. Finlandia
12. Rosja


Niedziela, 26.03.2017r. 
Łzy pociekły, uśmiech pojawił się na twarzy, więc ten ostatni konkurs był dla mnie mieszanką wszelkich uczuć. Niestety zakończył się na pierwszej serii, bo wiatr przejął stery. Jestem niesamowicie dumna ze Stefana Krafta, który dokonywał rzeczy niemożliwych w tych sezonie. Uważam, że w pełni należała mu się Kryształowa Kula. Brawa również dla naszej drużyny, która jest najlepszą na świecie i Kamila Stocha, który zakończył sezon na drugim miejscu. 

Wyniki jednoseryjnego konkursu: 
1. Stefan Kraft (AUT) 
2. Andreas Wellinger (GER) 
3. Noriaki Kasai (JAP) 
4. Markus Eisenbichler (GER) 
5. Kamil Stoch (POL) 
6. Peter Prevc (SLO) 
7. Robert Johansson (NOR) 
8. Jurij Tepes (SLO) 
9. Johann Andre Forfang (NOR) 
10. Anders Fannemel (NOR) 
---
11. Piotr Żyła 
14. Maciej Kot 
15. Dawid Kubacki 
28. Jan Ziobro 


W tym sezonie było mnóstwo konkursów, które zapamiętam na długo. Przede wszystkim Wisła i Zakopane. Pierwszy raz pojawiłam się zarówno na jednych, jak i na drugich zawodach. Mimo, że miałam mnóstwo problemów z tym związanych, to było to dla mnie niesamowite przeżycie pod każdym możliwym względem. Przede wszystkim spełniłam kilka ze swoich marzeń. Nie wiem, jak będzie za rok, ale póki co śmiało mogę stwierdzić, że to był najlepszy sezon odkąd interesuję się skokami. 
Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak odliczać do lata. Bilety na LGP w Wiśle już zakupione, więc połowa sukcesu jest :) 
Mimo, że sezon dobiegł końca to na blogu wcale nie zwalniamy tempa. Kolejny post już we wtorek! 
Trzymajcie się Kochani, pozdrawiam! ;) 



4 komentarze:

  1. Swietne podsumowanie! :) Ja już nie mogę doczekać się lgp!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/03/plastron-bartosz-czyz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sezon zostanie na długo w mojej pamięci. Był niesamowity, tyle emocji, a przede wszystkim radości! :) Jestem taka dumna z naszych chłopaków. Walka pomiędzy Kamilem i Stefanem trwała do samego końca. Krafti okazał się lepszy i uważam, że zasłużył na KK. Z niecierpliwością czekam do lata i choć nie pojawię się na LGP i tak wierzę, że dostarczy niemniej emocji! Pozdrowionka :* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne podsumowanie:) również musiałam nastawić sobie budzik:):)

    OdpowiedzUsuń