niedziela, 5 marca 2017

Autografy - Michael Hayböck

Hej Kochani :)
Jak wasze humorki po Mistrzostwach? Ja oczywiście niesamowicie cieszę się ze złotego medalu dla Polski, ale również cieszę się z dwóch medali Stefana Krafta. To właśnie on był moim faworytem na te wszystkie konkursy i serdecznie gratuluję mu wygranych.
Teraz już przejdę do rzeczy, bo mogłabym powiedzieć kilka słów za dużo :)
Mój ulubiony skoczek, Michael Hayboeck, obchodzi dziś swoje kolejne urodziny. Z tej okazji życzę mu wszystkiego, co najlepsze. Dalekich lotów, szczęścia i wielu sukcesów w życiu prywatnym, jak i zawodowym. 
A dla was do pokazania przygotowałam wszystkie autografy Michaela. 






To zdjęcia zostało przeze mnie wywołane i wysłane Michaelowi w liście do podpisu. 
Na odpowiedź czekałam dwa miesiące. 







Pierwsza karta, która podoba mi się najbardziej pochodzi 
z tegorocznego Pucharu Świata w Wiśle. 








Kolejną kartę otrzymałam od Austriackiego Związku Narciarskiego. Napisałam do nich maila i odpowiedź dostałam już po kilku dniach. 







Kartę wyżej również otrzymałam po napisaniu listu do Michaela. 







Ta karta jest taka sama, jak ta wyżej, ale ponieważ Michael jest moim ulubionym skoczkiem to nikomu jego kart nie oddaję. Taki mój kaprys :) 
Dostałam ją na LGP w Wiśle, chyba w 2016 roku. 







Kolejna karta, którą prezentuję wyżej, jest od JumpandReach. 







Ostatnią już kartę otrzymałam od Austriackiego Związku Narciarskiego. 





Mam jeszcze taki oto podpis Michaela na kartce. 
Dostałam go na LGP w Wiśle w 2016 roku. 






Kochani, pojawiła się zakładka "Wymiana". Jeszcze do niedawna zarzekałam się, że się nie wymieniam, ale teraz zmieniłam zdanie. Serdecznie was do niej zapraszam, może znajdziecie coś dla siebie. 
Na dziś to wszystko. Kolejny wpis pojawi się za tydzień, a będzie to najprawdopodobniej relacja z Pucharu Kontynentalnego w Zakopanem, na który wybieram się w przyszłą sobotę wraz z moją mamą. Z kimś się widzę? :) 

Pozdrawiam! 

18 komentarzy:

  1. Super wpis
    Autografu gratuluje ;)
    Mistrzostwa w Lahti oceniam na ogromna 6 z +++++ heh piekna sobota.
    O ile pigoda dopisze to moze sie wybiore na kontynentalny takze kto wie moze sie zobaczymy ;)
    Nigdy jeszcze nie bylam na Pk wiec nw jak to jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja byłam na PK w Wiśle, w Zakopanem również nie wiem, jak to jest :)
      Moja błękitna kurtka na pewno będzie rzucać się w oczy, więc.. może zauważysz :)

      Usuń
  2. Wspaniały post idealnie w urodziny Michi'ego! Jestem pod wrażeniem, ile kart! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zapraszam do mnie na nowy post: http://morethanskijumping.blogspot.com/2017/03/30-frantisek-holik.html

      Usuń
  3. Gratulacje. Znakomita kolekcja! Też mi się bardzo podobają nowe czarne fischerki. Do zobaczenia w Zakopanem!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulację :)
    zapraszam do mnie
    http://autografykarolinyskoczkowienarciarscy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Michi jest super, mega gościu :D Ze mną się widzisz oczywiście <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne autografy zdobyłaś :) Serdeczne zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/03/zwyciezca-klasyfikacji-generalnej-fis.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wszystkich podpisów! Niestety nie będzie mnie na PK Zakopane ale mam nadzieje,że podczas innych zawodów będę miała okazję poznać Ciebie osobiście :) dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromne gratulacje :)
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2017/03/100-atle-pedersen-rnsen.html

    OdpowiedzUsuń