wtorek, 28 marca 2017

Autografy - Killian Peier

Hej Kochani! :)
Tak, jak obiecywałam, zjawiam się dziś z kolejnym autografowym postem. Będzie on dotyczył szwajcarskiego skoczka, który dziś obchodzi swoje kolejne urodziny.
Killian Peier jest zdolnym, młodym skoczkiem, a do tego bardzo sympatycznym.
Z okazji urodzin życzymy mu oczywiście wszystkiego, co najlepszego, samych dalekich lotów w karierze i dużo szczęścia w życiu prywatnym.








Kartę Killiana otrzymałam poprzez wymianę. Tydzień temu robiąc wpis o Szwajcarach jeszcze jej nie miałam. Prezentuje się ona tak: 





Posiadam również podpis Killiana na kartce, który mogliście oglądać właśnie we wpisie o Szwajcarach, więc nie będę ponownie go tutaj dodawać. 

Zachęcam was również do zaobserwowania profilu swissskijumpingteam na Instagramie :)

Kolejnego wpisu z autografem możecie się spodziewać w poniedziałek. 
Pozdrawiam serdecznie, trzymajcie się Kochani! ;) 

10 komentarzy:

  1. Gratuluję! Ja jeszcze nie mam podpisu Killiana w kolekcji i chyba będę musiał to nadrobić. Zaobserwowałem Cię na Instagramie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Jeżeli zaobserwowałeś profil Szwajcarów to niestety nie należy do mnie, a do mojej przyjaciółki :)

      Usuń
  2. Gratulacje! Również posiadam ten autograf :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/03/moim-marzeniem-jest-usyszec-hymn-polski.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Uwielbiam Killiana i w ogóle wszystkich Szwajcarów! Są tacy kochani! :D <3 A ten fanpage Angeliki na Instagramie już od dawna obserwuję! Jest świetny! Uwielbiam go! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To prawda.. Szwajcarzy są świetni! :)

      Usuń
  4. Gratuluję. Zapraszam do mnie http://autografyjr.blogspot.com/2017/03/krzysztof-dzierma.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję
    zapraszam na nowy wywiad:)
    https://autografykarolinyskoczkowienarciarscy.blogspot.com/2017/04/najbardziej-lubie-skakac-w-iron.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana gratuluję podpisu :)
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2017/04/103-vladimir-zografski.html

    OdpowiedzUsuń