sobota, 18 lutego 2017

Autografy - Andreas Wank

Hej Kochani :)
Witam was serdecznie w kolejny wpisie poświęconym autografom skoczków. Dziś będą to autografy jednego z niemieckich skoczków, Andreasa Wanka. Dokładnie dzisiaj obchodzi on swoje kolejne urodziny. Z tej okazji życzymy mu wszystkiego, co najlepsze! Zdrowia, spełnienia marzeń i oczywiście dalekich lotów!
Zbędnie nie przedłużam, tylko już pokazuję wam, co tam od Andiego znajduje się w mojej skromnej kolekcji!





Pierwszą kartę, która jest chyba moją ulubioną, jeśli chodzi o Andreasa Wanka, otrzymałam po napisaniu na mail Viessmanna. Już parę razy o tym wspominałam, ale napiszę i tutaj, że czekałam trochę ponad dwa tygodnie. 








Kolejną kartę również otrzymałam po napisaniu maila. Było to do Fluege.de bądź SPORT2000. Nie jestem tego pewna, gdyż w kopercie znajdowało się trochę takich i trochę takich kart. Na kopercie również oznaczenia nie były jednoznaczne, więc.. nie wiem. Czekałam około 7 dni i dostałam naprawdę sporo kart wtedy. 








Karta prezentowana wyżej pochodzi z LGP w Wiśle, chyba z 2015 roku. Przynajmniej nie przypominam sobie, żebym w tym roku taką dostała. Moja amnezja nie zna jednak granic, więc muszę chyba bardziej dokładnie oznaczać każdą z kart.










Posiadam również trzy podpisy na kartkach. Sama nie wiem, kiedy się tego tyle nazbierało, no ale jak na każdych zawodach stoi się z zeszytem w łapce to tak jest :D 
Pierwsza - PŚ Wisła 2016. 
Druga - LGP Wisła 2015. 
Trzecia - LGP Wisła 2016. 




Kochani.. ode mnie to tyle. Zachęcam was do pozostawiania komentarzy, bo jestem bardzo ciekawa, czy w swoich kolekcjach również macie jakieś karty/autografy Andreasa :) 
Serdecznie zapraszam również na moje nowo powstałe konto na FB. "Lubię to" mile widziane. Jakieś krótkie wpisy tam na pewno będą pojawiać się częściej niż tutaj. 
Już w najbliższym tygodniu zaczynamy przygodę z Lahti. Nie mogę się doczekać! Kolejny post tutaj powinien pojawić się po pierwszym konkursie Mistrzostw Świata. 
Pozdrawiam! :)

12 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkich podpisów! Jestem bardzo ciekawa jak zakończą się MŚ W Lahti ^^ https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wszystkich autografow! Ja już nie mogę się doczekać MŚ! :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/02/jest-to-wielka-przyjemnosc-czyli-wywiad.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, sporo ich jest! Przy okazji zapraszam do mnie: http://skoczneautografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Jakie śliczne, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Wspaniała kolekcja tego jakże sympatycznego skoczka ;)

    http://skijumpersgrafy.blogspot.com/2017/02/58-markus-eisenbichler.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś tam od Andreasa też mam, kiedyś bardziej się zajmowałam tym zbieraniem autografów i wtedy coś tam zdobyłam :P
    Ta trzecia kartka jaka fancy! :D

    U mnie nowości po dłuuuugiej przerwie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń