niedziela, 5 lutego 2017

2x Kraft, czyli pierwsze loty w tym sezonie

Hej Kochani :)
Na samym początku muszę was uprzedzić, że ten wpis jest totalnie spontaniczny. Nie przygotowywałam się do niego, bo miał się w ogóle nie pojawić, ale ponieważ właśnie jesteśmy po pierwszym weekendzie z lotami narciarskimi to postanowiłam napisać parę słów i swoich przemyśleń. Zmotywowały mnie do tego przede wszystkim te dwie wygrane Stefana Krafta.
Cały dzisiejszy wpis pragnę zadedykować mojej najlepszej przyjaciółce Angelice, która po prostu Stefana uwielbia! To dla Ciebie Angela ;*

Sobota, 04.02.2017r.
Sobotni konkurs był pierwszym w tym sezonie rozegranym na skoczni do lotów. Tak, jak wspomniałam wcześniej, wygrał Austriak Stefan Kraft, na drugim miejscu znalazł się Andreas Wellinger, który ustanowił rekord skoczni w pierwszej serii, a trzeci był Kamil Stoch. Czytając różnego rodzaju komentarze, miałam wrażenie, że polscy kibice bardzo liczyli na wygraną Kamila, jednak trzecie miejsce jest naprawdę rewelacyjnym, biorąc pod uwagę poziom, na jakim rozegrane były zawody. W finałowej serii nie oglądaliśmy tylko jednego reprezentanta Polski, Stefana Huli.

Wyniki zawodów: 
1. Stefan Kraft (AUT)
2. Andreas Wellinger (GER)
3. Kamil Stoch (POL)
4. Daniel Andre Tande (NOR)
5. Domen Prevc (SLO)
6. Peter Prevc (SLO)
7. Michael Hayboeck (AUT)
8. Markus Eisenbichler (GER)
9. Piotr Żyła (POL)
10. Richard Freitag (GER)
---
12. Jan Ziobro
18. Maciej Kot
28. Dawid Kubacki


Niedziela, 05.02.2017r.
Swoją drugą wygraną w dzisiejszym konkursie Stefan Kraft potwierdził, że jest w świetnej formie. Austriak prowadził po pierwszej serii, drugi był Andreas Wellinger, który skoczył najdalej, a trzeci Jurij Tepes. Niestety.. wyniki po pierwszej serii, były również końcowymi wynikami konkursu w Oberstdorfie, ponieważ w przeprowadzeniu drugiej serii niestety przeszkodził zbyt silny wiatr. Decyzja o odwołaniu drugiej serii była raczej słuszną, bo to w końcu ogromna skocznia i chodzi przede wszystkim o bezpieczeństwo zawodników.
W kwalifikacjach poprzedzających konkurs groźny upadek, tuż po wylądowaniu, zaliczył Gregor Schlierenzauer. Skarżył się na ból kolana, więc natychmiast został przewieziony na badania do szpitala. Trzymamy kciuki za szybki powrót Gregora do skakania!

Wyniki konkursu:
1. Stefan Kraft (AUT)
2. Andreas Wellinger (GER)
3. Jurij Tepes (SLO)
4. Daniel Andre Tande (NOR)
4. Peter Prevc (SLO)
6. Maciej Kot (POL)
7. Domen Prevc (SLO)
8. Piotr Żyła (POL)
9. Kamil Stoch (POL)
10. Michael Hayboeck (AUT)
---
17. Dawid Kubacki
27. Jan Ziobro
34. Stefan Hula


Kolejne zawody odbędą się w przyszły weekend (11-12 lutego) w Sapporo.
Na dziś to tyle ode mnie. Szybki, zupełnie nieplanowany wpis, ale mam nadzieję, że jednak wam się spodoba :)
Jeszcze raz buziaki dla Angeliki ;**
Pozdrawiam wszystkich! :)



Stefan jedzie prosto po wygraną :D 

9 komentarzy:

  1. Hahaha, dzięki Słońce ;***
    No, no... Stefcio jedzie po wygraną, a Jurij udaje małpę (xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się wyraziłam na temat małpy niedawno! xD

      Usuń
  2. Niesamowity konkurs dla Krafta i Wellingera. Fajne podsumowanie pierwszych lotow w tym sezonie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Kochana :)

    Pamiętam... około 14:30 wchodzę na Facebooku, a tu wpis: Upadek Gregora :O Serce na chwilkę przestało mi bić!!! Szybko TVP1, szybko Eurosport... I co? Oni sobie w najlepsze gadają o skoku Kota w kwalifikacjach, a o Gregorze... nic!!! Mój krzyk frustracji chyba usłyszał cały blok xD Przepraszam sąsiadów... Musiałam przewertować pół Internetów by znaleźć filmik z upadkiem Schlierenzauera... Ale się udało. I po prostu... chyba jeszcze żadnemu skoczkowi tak nie współczułam :( Biedaczysko... a już taki był szczęśliwy... A Ania mówiła by uważał!!
    Ale... odetchnęłam z ulgą później i mam nadzieję, że jednak to nie będzie żadna poważna kontuzja :)
    Na koniec wspomnę tylko o tym jak wspaniale zachował się Thomas *_* Wpis swój poświęcił dla Gregora, aby ten wracał do zdrowia... Rozczulił mnie jak nigdy :) Ach...

    Buziaki Skoko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje serce to biło jak oszalałe jak zobaczyłam, że w kwalifikacjach ma noty 10.0, 10.5.. wiedziałam, że coś się stało! :(
      No a potem różnego rodzaju wpisy..
      Co do Thomasa to również uważam, że super się zachował. Wie, co to znaczy upadek na takiej skoczni i wie, jakie może mieć konsekwencje..

      Usuń
  4. Długo czekałam na loty narciarskie i się odczekałam! Sobotni konkurs nie należał do najlepszych.. Tak mogliśmy oglądać dalekie skoki ale Gregor :/ Strasznie mi go szkoda dopiero co wrócił i upadek.. Również nie mogła odbyć się druga seria :( https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam loty!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/02/to-byy-najgorsze-mistrzostwa-swiata.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Stefan zdecydowanie podbija świat i stawkę, jest niesamowity. Przyznam, że go uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń