sobota, 28 stycznia 2017

Autografy - Thomas Hofer

Hej Kochani :)
Długo zastanawiałam się, czy uda mi się coś dzisiaj dla was napisać, ale stwierdziłam, że urodziny jednego z moich ulubionych skoczków, będą dobrym pretekstem do tego, żeby pokazać wam kolejny autograf.
Dziś swoje kolejne urodziny obchodzi młody, austriacki skoczek, swoją drogą mój rówieśnik, Thomas Hofer. Oczywiście z tej okazji życzymy mu wszystkiego, co najlepsze! Wielu sukcesów w skokach, jak również wszystkiego dobrego w życiu prywatnym! :)
Podczas Letniego Pucharu Kontynentalnego w Wiśle zrobił na mnie dość dobre wrażenie, dlatego jak tylko wróciłam, napisałam do niego list. Dorzuciłam również dwa zdjęcia do podpisu. Na odpowiedź czekałam tylko 16 dni, więc w porównaniu do innych listów to bardzo krótko. W odpowiedzi dostałam podpisane zdjęcia oraz dwie karty z autografem, z których jedna powędrowała do mojej przyjaciółki, a drugą wam teraz zaprezentuję.






Już dziś kolejny konkurs drużynowy w tym sezonie. Polacy w składzie Piotr Żyła, Dawid Kubacki, Maciej Kot i Kamil Stoch będą walczyć o zwycięstwo w niemieckim Willingen. Nasi zawodnicy są w naprawdę rewelacyjnej dyspozycji i miejmy nadzieję, że uda się im stanąć na tym najwyższym stopniu podium. Seria próbna rozpocznie się punktualnie o godzinie 15:00. Trzymajmy kciuki! :) 

Na dziś to tyle ode mnie. Nie wiem, kiedy pojawię się z kolejnym wpisem, bo jeszcze nie zdecydowałam, czy będę podsumowywać weekend w Willingen. Jeżeli tak, to pewnie około poniedziałku, a jeżeli nie, to pewnie pod koniec przyszłego tygodnia. 

Pozdrawiam serdecznie! :) 

9 komentarzy:

  1. Jak zawsze super post, i to jeszcze z moim ulubieńcem! :) Czekam na jego czynny udział w PŚ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka ;) Dopiero teraz trafiłam na twojego bloga i jest na prawdę świetny i zostaje tutaj <3 Zapraszam również do siebie http://przypadkowaamilosc.blogspot.com/ . Mam nadzieję, że wpadniesz i, że spodoba ci się mój blog. Liczę na twoją opinie ;)
    PS.Jakbyś mogła to informuj mnie o nowych rozdziałach na moim blogu :)
    Pozdroo i weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie kochana! :D
    Również lubię Thomasa - jest taki pozytywny, zawsze uśmiechnięty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje autografu
    Zapraszam na nowy krótki post
    http://skok2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2017/01/60-gregor-schlierenzauer.html

    OdpowiedzUsuń