niedziela, 11 grudnia 2016

PŚ Lillehammer 2016

Hejka Kochani :)
Nareszcie doczekałam się swojej pierwszej ulubionej skoczni, ulubionej miejscowości i ulubionego konkursu! Im dalej w głąb Pucharu Świata, tym więcej tych ulubieńców, ale skupmy się na razie na wczorajszym i dzisiejszym konkursie!

Sobota, 10.12.2016:
Mam problem co by tu napisać, by nie być zbytnio monotematycznym :D
Wygrał Domen Prevc.. kto mnie zna to wie, że nie pałam sympatią do Słoweńców, więc.. tyle w temacie :)
Drugie miejsce zajął Daniel Andre Tande, którego chyba spokojnie możemy określić, jako lidera norweskiej kadry.
Trzecie miejsce należało do Stefana Krafta. Austriak prezentuje dość stabilną formę, jest piąty w klasyfikacji generalnej :)
Czwarte i piąte miejsce zajęli dwaj nasi reprezentanci: Kamil Stoch oraz Maciej Kot.
W drugiej serii całą swoją uwagę skupiłam jednak na swoim ulubieńcu Markusie, który zaliczył wspaniały skok na siódme miejsce.

Wyniki konkursu:
1. Domen Prevc (SLO)
2. Daniel Andre Tande (NOR)
3. Stefan Kraft (AUT)
4. Kamil Stoch (POL)
5. Maciej Kot (POL)
6. Andreas Stjernen (NOR)
7. Markus Eisenbichler (GER)
8. Vincent Descombes Sevoie (FRA)
9. Michael Hayboeck (AUT)
10. Vojtech Stursa (CZE)
---
13. Dawid Kubacki
16. Piotr Żyła
18. Stefan Hula
27. Klemens Murańka


Niedziela, 11.12.2016:
Wszyscy kibice, którzy czekali na pierwsze polskie podium, doczekali się! Wygrał Kamil Stoch, drugi był Maciek Kot! Trochę szkoda, że nie usłyszeliśmy hymnu, bo już stałam z telefonem, żeby to nagrać, no ale trudno się mówi. Jak to skomentowała moja mama: "Mieli przygotowany hymn dla Domena". Oj mamo.. muszę Cię jeszcze wiele nauczyć :D
Trzecie miejsce wywalczył Markus Eisenbichler! Od początku sezonu czekałam na jego podium, więc teraz czekam na wygraną! Może by taki malutki prezent świąteczny w Engelbergu? ;)

Wyniki konkursu:
1. Kamil Stoch (POL)
2. Maciej Kot (POL)
3. Markus Eisenbichler (GER)
4. Daniel Andre Tande (NOR)
5. Andreas Stjernen (NOR)
6. Manuel Fettner (AUT)
6. Domen Prevc (SLO)
8. Stefan Kraft (AUT)
9. Peter Prevc (SLO)
10. Andreas Wellinger (GER)
---
12. Dawid Kubacki
19. Stefan Hula
22. Aleksander Zniszczoł
30. Piotr Żyła



Za tydzień Puchar Świata przenosi się do szwajcarskiego Engelbergu, gdzie skoczkowie będą rywalizować znów w dwóch konkursach indywidualnych :)
Buziaczki ślę dla mojej Kochanej Klary, która pomagała w pisaniu tego wyżej! ;*
Pozdrawiam i do następnej notki! ;)



8 komentarzy:

  1. Oj Skoko, Skoko :P

    Ulubieńcy ulubieńcami, ale to chyba jednak NASI powinni być Twoim priorytetem :P Dlatego ja numerku 1 na podium życzę Kocurkowi ^^
    Oczywiście Ajsenbiśle również może liczyć na moje ściskane kciukasy! ;D Przepraszam... nie mogłam się powstrzymać! xD

    Co to jeszcze? Aaaa... Demon! No, ja tylko patrzyłam aż zaryje twarzą o zeskok! Tak się cholernie wyciąga na tych nartach! Czasami jego głowa jest bliżej śniegu niż narty :O I cofam to co napisałam jakiś czas temu... On mi nikogo, kompletnie nikogo nie przypomina! Dodałabym coś jeszcze, ale... powstrzymam się...

    Dobrze... Nie pozostaje mi nic tylko czekać na Engelberg :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo szczęśliwa że wygrał Kamil, a 2 miejsca zajął Maćka bardzo cieszy mnie fakt,że Polska w Pucharze narodów zajmuję 2 miejsce z zaledwie 13 punktową stratą do 1 miejsca :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to był emocjonujący weekendzik:) Dużo się działo, i aż dziwnie było, jak wiatr troszkę kombinował... Tego po tej skoczni się nie spodziewałam. Udany weekend dla Polaków - fajnie że wszystko zmierza ku lepszemu, a ciężka praca zaowocowała :)
    Co do Domena... Tak ja sądzę że kiedyś niestety przypieczętuje to jakąś glebą xP straszny agresor i... Nie będę tego więcej komentować.
    Cóż - jak mam być szczera sezon się dopiero rozkręca i myślę że na faworytów to jeszcze za wcześnie:)
    Czekamy na więcej skoko! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. A jeśli chodzi o hymn... Bo i o tym zapomniałam powiedzieć - ponoć Domen w sobotę też nie miał :D więc myślę że można to uznać za kompromitacje organizatorów xP

      Usuń
  4. To był kolejny genialny weekend ze skokami! :D ciekawe co będzie dalej :D
    Fajnie, że po każdym konkursie robisz te podsumowania ;) a jeszcze co do Domena, nigdy nie zapomnę mu tego co mi zrobił na LPK haha :D
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To był świetny występ polskich skoczków! Ale cieszę się też Daniel po 2 serii był tak wysoko! :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/12/58-daniel-andre-tande.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten weekend wpisze się w historię polskich skoków :) Moje serce się radowało widząc Kamila na pierwszym stopniu podium i tuż za nim Maćka, który od tegorocznego lata zasługiwał na tak zacne miejsce :D
    Ciekawa jestem jak rozwinie się sytuacja podczas weekendu w Engelbergu, trzech braci Prevc to nowość, jednak mam nadzieję, że cała trójka ustąpi miejsca naszym zawodnikom, nie ujmuję jednak talentu Domenowi. Chłopak pomimo pięknych skoków musi bardzo uważać, bo obawiam się, że może dojść do przykrego wypadku, jeśli nadal będzie taki agresywny na progu.
    Szkoda tego hymnu w Lillehammer ale mam nadzieję, że organizatorzy wezmą to sobie do serca i to się więcej nie powtórzy, tym bardziej, że czeka nas w tym sezonie Raw Air :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2016/12/91-ernest-prislic.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Udany weekend dla polskich skoczków :) a to dopiero początek :)

    OdpowiedzUsuń