niedziela, 4 grudnia 2016

PŚ Klingenthal 2016

Hejka Kochani!
Emocje jeszcze nie opadły, dlatego postanowiłam zupełnie na świeżo się do was odezwać. Ten tydzień minął mi bardzo szybko. Dopiero co pisałam wam o poprzednich zawodach, a tu już kolejne.
No nic.. zaczynamy!

Sobota, 03.12.2016:
Był to dla mnie dość ciężki dzień, więc szczerze przyznaję, że oglądałam tylko drugą serię skoków. I wiedziałam, że tak będzie! Jeśli czegoś nie oglądam, to zawsze sporo się dzieje. Ta sobota i ten konkurs chyba wszyscy polscy kibice zapamiętają do końca życia. Nasza drużyna odniosła swoje historyczne zwycięstwo w zawodach Pucharu Świata! Prowadziliśmy już po pierwszej serii, a w drugiej tylko przypieczętowaliśmy swoje zwycięstwo. Piotr, Kamil, Dawid, Maciek - dziękujemy! :)
Drugie miejsce wywalczyła drużyna Niemiec, a podium uzupełnili jeszcze Austriacy.
Do drugiej serii nie awansowali jedynie Rosjanie.

Wyniki konkursu: 
1. Polska (P. Żyła, K. Stoch, D. Kubacki, M. Kot)
2. Niemcy (M. Eisenbichler, A. Wellinger, R. Freitag, S. Freund)
3. Austria (M. Hayboeck, S. Kraft, A. Kofler, M. Fettner)
4. Norwegia (R. Johannson, A. Stjernen, J.A. Forfang, D.A. Tande)
5. Słowenia (J. Tepes, J. Hvala, D. Prevc, P. Prevc)
6. Czechy (V. Stursa, T. Vancura, L. Hlava. R. Koudelka)
7. Japonia (T. Takeuchi, K. Sakuyama, N. Kasai, D. Ito)
8. Szwajcaria (K. Peier, G. Karlen, G. Deschwanden, S. Ammann)



Niedziela, 04.12.2016:
Po sobotnim konkursie nasze apetyty na wygraną Polaków były duże. I prawie nam się to udało! A w zasadzie Kamilowi i Maćkowi, którzy zajmowali czołowe miejsce po pierwszej serii. Jednak 'prawie' robi wielką różnicę i po raz kolejny musieli uznać wyższość innych skoczków. Konkretnie Domena Prevca, który odniósł swoje drugie zwycięstwo w tym sezonie oraz Daniela Andre Tande i Stefana Krafta. Dzisiaj bardzo liczyłam również, a może przede wszystkim, na Markusa Eisenbichlera, który według mnie dosłownie otarł się o podium. Wierzę, że kiedyś zobaczę go "na pudle" i to na tym najwyższym stopniu! :)
Warto również wspomnieć, że w dzisiejszych zawodach upadek zaliczył Vojtech Stursa. Młody Czech upadł już po wylądowaniu i gdy nie dawał żadnych oznak życia moje serce waliło, jak oszalałe. Zawsze w takich sytuacjach mam mini zawał. Ale reprezentant Czech powrócił do rywalizacji w drugiej serii, więc na pewno nic poważnego się nie stało.
W drugiej serii z naszych reprezentantów nie oglądaliśmy jedynie Klemensa Murańki, który zakończył zawody ostatecznie na 35. miejscu.

Wyniki konkursu: 
1. Domen Prevc (SLO)
2. Daniel Andre Tande (NOR)
3. Stefan Kraft (AUT)
4. Kamil Stoch (POL)
5. Maciej Kot (POL)
6. Markus Eisenbichler (GER)
7. Andreas Stjernen (NOR)
8. Andreas Kofler (AUT)
9. Manuel Fettner (AUT)
10. Vincent Descombes Sevoie (FRA)
---
13. Dawid Kubacki
18. Stefan Hula
20. Piotr Żyła



Jestem ciekawa waszych opinii po tym weekendzie. Zapraszam do dzielenia się nimi w komentarzach :)
Kolejne zawody już za tydzień w Lillehammer.
Trzymajcie się ciepło!
Pozdrawiam! :)



21 komentarzy:

  1. Jestem dumna z chłopaków i z tego czego dokonali w drużynie :D Widać, że duch drużyny powrócił i oby nie uciekł już nigdy! ;) A na indywidualne zwycięstwa też przyjdzie czas :D
    Pozdrawiam Cię kochana i zapraszam na moją wiślańską relację:
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/12/relacja-z-mikoajkowych-zawodow-w-wisle.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością przyjdzie, chłopaki są w bardzo dobrej formie! :)

      Usuń
  2. Hej Skoko :*

    Nie wierzę, że nie wspomniałaś o niezakwalifikowaniu się do drugiej serii Michiego :P -,-

    Oglądałam skoki z teściówką i ona stwierdziła jedno... 'Magda, za bardzo się podniecasz' hahahaha ;D

    Wpis super! Powiem szczerze, że zaglądałam tu już od kilku dni :P

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wspomniałam, bo.. byłam w trakcie pocieszania go, więc rozumiesz.. wyleciało mi to z głowy :D
      Skoki i teściowa? O matko.. to się przypadkiem nie wyklucza? :P

      Usuń
    2. Ekhm... to ile On ma tych pocieszycielek?? Bo ja również się do nich zaliczam! Hahahaha ;D
      Co do teściówki... kibicowała równo ze mną ;D co prawda tylko Naszym Polakom xD Ale dobrze jej szło :) Więc w moim przypadku się nie wyklucza ^^

      Usuń
    3. Zmartwię Cię.. moja kochana koleżanka (Anette15) również się do tego grona zalicza :D

      Usuń
    4. Mniemam, że poniekąd to też moja koleżanka! ;D Ale mamy problem... będzie nas cztery, bo Ania też jest chętna xD

      Usuń
  3. Hejka! Dla mnie był to Polski weekend w Klingenthal. W sobotę nie daliśmy rywalom nawet zbliżyć się do wygranej. Naszą mocną stroną były drugie i równe skoki wszystkich! To doprowadziło nas do zwycięstwa :) A jeśli chodzi o niedziele: Nasi skakali wyśmienicie! Maciek i Kamil skakali na bardzo wysokim poziomie, oddali 2 dalekie skoki. Jak to się mówi co się odwlecze to nie uciecze. i Jeszcze nie raz będziemy cieszyć się z sukcesów tej dwójki oraz pozostałych naszych Skoczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy nadzieję na więcej takich Polskich weekendów! :)

      Usuń
  4. Hejo kochana docieram i tu... W sumie poraz 2 bo wcześniej... Ekhm skasował mi sie komentarz i... Nie chciało mi sie pisać 2 raz to samo (teraz sie najadłam, odpoczywam, odreagowałam więc.mogę Znow napisać to samo xD)
    A więc... Co do soboty! Mistrzostwo świata - jestem zachwycona!:) piękne równe skoki, ciekawa rywalizacja więc nic dodać nic ująć. Nasze chłopaki osiągnęły coś na co czekaliśmy wiele lat więc - hip hip hurrraaa! Patrząc na to że nasz trener chciał miejsca w "6" to zrobili mu niezłego psikusa ;)
    Ciekawa rywalizacja także dalej miedzy Autami a Niemcami... Sorry 0.9 pkt to nic... (tak tak wiem jestem nieobiektywna nie moja wina że Austriakom sie bardziej należało xD)
    Teraz niedziela - zabić ale nie obejrzałam zawodów... Jednak wszystko wiem i mogę coś powiedzieć! Jestem dumna z naszych panów! Ot tak, przepraszam bardzo nie cierpie jak się ich ciśnie tylko dlatego że dobrze skaczą a nie są na podium... Przecież nie zawsze mogą tam stać prawda? No ale widać jakie były reakcje z dobrych miejsc 4,5 oraz 3 innych skoczków w 20! Pfff dobra tyle o naszych.
    Miejsca na podium nie bardzo mnie dziwią, wiemy że Stefek i Daniel są po prostu dobrzy :) co do Domena - wg mnie jest zbyt agresywny w tym locie, kiedyś go to zgubi :P Najwyzej... W koncu i tak nie bardzo lubimy tę kadrę ;) smutno mi z powodu Michiego ;( mam nadzieję że wróci nasz poziom... :)
    Czekam na Lillehamer z niecierpliwością! ;*
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu... a nie przypomina Ci Domen takiego innego młodego skoczka?? :> A nawet dwóch?? :P
      Przypomieć Ci? Wysoki, szczupły, szatyn... xd czasami lubił się postukać w głowę ;D

      :*

      Usuń
    2. Wypowiem się.. Nie, nie przypomina innego młodego skoczka! :D
      Tamten był inny.. zupełnie inny.. Będę stać za nim murem, bo chyba wiem o kogo chodzi :P

      Usuń
    3. Stój skoko stój! Jest nas dwie i ona nie ma nic do gadania :D
      Zaraz chyba zaczne śpiewać... Wróć do nassss!:D

      Usuń
    4. Wróć do mnie.. bo ja wciąż pamiętam Ciebie z tamtych lat tararara..
      Odbija mi i robię z siebie debila na swoim własnych blogu xD

      Usuń
    5. Hahaha skoko kochanie ale nie mq nic w tym złego... Jak chcesz szukać bratnich dusz to jesteśmy z Madziusa do dyspozycji (w końcu tak samo stuknięte xD)

      Usuń
    6. Zapamiętam! :D
      Ale ja się spróbuję opanować xD

      Usuń
    7. Ale przecież ja nie powiedziałam, że jest taki sam! Oj nikt nie jest taki jak On! Bo nikt mnie tak nie wkurza! xD I jednocześnie sprawia, że Go lubię xD Chociaż nie... bardziej mnie wkurza ;D

      A co do odbijania... Ktoś mi ostatnio powiedział, że jestem 'fiśnięta' na punkcie skoków ;D Ale wiecie co?! Dobrze mi z tym! :))

      Usuń
  5. Spróbujesz? Skoko kiedy my lubimy Cię taką jaką jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję.. :)
      Ależ ja bym chciała z wami pogadać na jakimś neutralnym gruncie :D Tak was lubię.. :)

      Usuń
    2. Kochana nic trudnego zawsze możemy się umówić w środku Polski hihi albo wcześniej na Viberze np tak jak robimy to z Madzią :) może jakaś konferencja i wspólne komentowanie... Jej co ja tu proponuje my we 3 rozwalimy schemat xD coś się wymyśli kochana! Gwarantuje :)

      Usuń
  6. Szkoda przegapić pierwszą serię takiego konkursu jak w sobotę! Ale może powinnaś częściej przegapiać jakieś fragmenty zawodów, skoro działa to w ten sposób :D Swoją drogą nie pamiętam, kiedy ostatni raz aż tak denerwowałam się w trakcie konkursu! Brakowało mi tego :)

    Oczywiście szkoda trochę niedzieli, zwłaszcza tych nieszczęsnych 0,3 pkt Kamila do podium! Ale myślę, że we właściwym czasie jeszcze sobie to odbijemy ;)

    OdpowiedzUsuń