poniedziałek, 19 grudnia 2016

PŚ Engelberg 2016

Hej, hej! :)
Kochani zjawiam się z kolejnym skokowym wpisem nieco spóźniona, ale musicie mi wybaczyć. Chyba już wielokrotnie powtarzałam, że ten czas przed świętami jest dla mnie dość ciężki, a grafik pęka w szwach. Miałam pojawić się wczoraj, ale wróciłam zbyt zmęczona z występu :(
Ale to nic! Dziś zaczynamy nowy tydzień z nową energią :)

Zawody Pucharu Świata w Szwajcarskim Engelbergu po prostu uwielbiam! To jedne z moich ulubionych konkursów. Są tuż przed świętami, więc czuję taką specyficzną magię w powietrzu :D
Skoko, dość tych mądrości, przechodź do rzeczy xD
Mimo, iż bardzo lubię te konkursy to w tym roku z racji obowiązków teatralnych nie mogłam oglądać wszystkiego.. Nie widziałam kwalifikacji, nie widziałam pierwszej serii w sobotę, jak również nie widziałam wczorajszej drugiej serii :(

Sobota, 17.12.2016: 
Drugą serię tego konkursu oglądałam niemal przyklejona do telewizora. Bardzo się cieszę, że wygrał Michael Hayboeck, bo to jeden z moich ulubieńców! Ostatnio nie szło mu, aż tak dobrze, więc uważam, że to zwycięstwo należało mu się, jak nikomu innemu. Drugie miejsce zajął Domen Prevc. Nie, nie.. tutaj jak zwykle nie będę się rozpisywać, bo mogłabym powiedzieć parę niemiłych słów, a po co? Zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy podzielają moje zdanie i szanuję opinię innych i nie mam na celu nikomu sprawić przykrości. Trzecie miejsce należało do Andreas Koflera, który w opinii Adama Małysza miał coś nie tak z kombinezonem. Ale przecież.. są kontrole, a Adam "na oko" nie może nic stwierdzić. Najlepszy z Polaków, Kamil Stoch, zajął 9. miejsce.

Wyniki konkursu:
1. Michael Hayboeck (AUT)
2. Domen Prevc (SLO)
3. Andras Kofler (AUT)
4. Daniel Andre Tande (NOR)
5. Daiki Ito (JPN)
6. Stefan Kraft (AUT)
7. Markus Eisenbichler (GER)
8. Richard Freitag (GER)
9. Kamil Stoch (POL)
10. Severin Freund (GER)
---
12. Maciej Kot
16. Stefan Hula
20. Piotr Żyła
22. Dawid Kubacki


Niedziela, 18.12.2016:
Tak, jak wspomniałam wcześniej oglądałam tylko niestety pierwszą serię. Ale za relację podczas drugiej dziękuję Ewelinie! ;*
Domen Prevc znów najlepszy. To do niego należy również aktualny rekord skoczni (144 m), a do tego powiększa swoją przewagę w klasyfikacji generalnej. To niby dopiero początek i uważam, że takim sprawdzianem dla niego będzie nadchodzący TCS. Zobaczymy, czy również sobie poradzi, tak jak w Pucharach Świata.
Drugim miejscem Kamil Stoch nieco mnie zaskoczył. Myślałam, że jednak z tymi skokami uda mu się wygrać, no ale cóż.. co się odwlecze.. i tak dalej :)
Trzecie miejsce należało do Stefana Krafta, który również jest w bardzo dobrej dyspozycji.

Wyniki konkursu:
1. Domen Prevc (SLO)
2. Kamil Stoch (POL)
3. Stefan Kraft (AUT)
4. Manuel Fettner (AUT)
5. Markus Eisenbichler (GER)
6. Michael Hayboeck (AUT)
7. Richard Freitag (GER)
8. Vojtech Stursa (CZE)
9. Severin Freund (GER)
9. Piotr Żyła (POL)
---
15. Maciej Kot
18. Dawid Kubacki


Cały dzisiejszy wpis dedykuję mojej kochanej Angeli! Wiem, że bardzo kochasz Engelberg i mam nadzieję, że kiedyś pojedziemy tam razem! :)
Wraz z Angeliką stworzyłyśmy własną wersję Kraftboeck'a, która brzmi Szyszpolska :D
Kocham Cię mój głupku ;**
I pamiętaj "Jesteśmy jak Kraft i Hayboeck, jak Ammann i brak telemarku" xD

A wam Kochani życzę udanego tygodnia i widzimy się w piątek na autografowym wpisie :)
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Haha, ojeju ;* Kocham mocno, Słońce ❤ Koniecznie tam pojdzedzimy! Tam jest tak pięknie i w ogóle... SZWAJCARIA ❤ Jeszcze zobaczysz, że bedziesz mnie odwiedzała w Engelbergu czy Einsiedeln ;*
    Ściskam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Pojedziemy, błąd roku :D

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że będę.. WAS odwiedzała :D

      Usuń
  2. Hejj!
    Ja również uwielbiam zawody w Engelbergu, bardzo czuć tam świąteczną atmosferę ^^. W niedziele szczerze mówiąc wiedziałam że wygra Domen, ale miałam również przeczucie,że Kamil zajmie 2 miejsce. I tak się stało chodź trochę mi szkoda Daniela bo skoczył dobrze no ale niestety ... :/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ja też czekam na wygraną Daniela :)

      Usuń
  3. Dobra... Jednego Precla jestem w stanie zdzierżyć... Z dwoma miałam problem, jednak dałam radę. Ale 3?! To stanowcza przesada :[

    Miejmy nadzieję, że chłopcy (oczywiście nasi rodowici, ale nie tylko ;D) podregulują akumulatorki przez święta i odpalą petardę w Oberstdorfie :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń