piątek, 23 grudnia 2016

Autografy - Phillip Sjøen

Hejka Kochani :)
Witam was serdecznie w ostatnim wpisie przed Świętami, a zarazem w ostatnim w tym roku! Ostatnie tygodnie nie należały do najprostszych. Miałam mnóstwo spraw na głowie, przez co ten czas oczekiwania na Święta minął mi w tempie błyskawicy. Ale każdy powinien się na chwilę zatrzymać i dostrzec to, co znajduje się wokół. Niech te Święta będą do tego dobrym pretekstem. Ja osobiście planuję przede wszystkim odpocząć.. i fizycznie i psychicznie. Okres Bożego Narodzenia jest szczególny. I właśnie korzystając z okazji chciałam złożyć wam serdecznie życzenia :)
Zdrowia, szczęścia, radości, miłości, czasu spędzonego z rodziną, z bliskimi wam osobami, spełnienia wszelkich najskrytszych marzeń, a w Nowym Roku życzę wam zrealizowania wszystkich celów, których nie udało się osiągnąć w 2016 roku. No i żeby ten kolejny rok był tak samo dobry, albo lepszy jak mijający, ale na pewno nie gorszy :)

Tak, jak widzicie po tytule dziś przygotowałam dla was kolejny autograf. Będzie to autograf norweskiego zawodnika Phillipa Sjøena. Wybrałam go nie bez powodu. Phillip jutro obchodzi swoje kolejne urodziny :)
Ale przejdźmy do rzeczy:



Kartę, którą prezentuję wam wyżej otrzymałam w odpowiedzi na list, który pisałam do Phillipa. Było to na początku lutego, a odpowiedź dostałam w kwietniu. Czekałam trochę ponad dwa miesiące. Do listu dorzuciłam standardowo kopertę ze swoim adresem. Nie dołączyłam natomiast kuponu IRC, gdyż słyszałam, że do Norwegii go nie trzeba. Chociaż teraz dorzucam, tak dla pewności :) 
Karta jest nieco większych rozmiarów niż standardowe karty, z czego bardzo się cieszę, bo fajnie się wyróżnia. 




Posiadam jeszcze taki oto podpis Phillipa na kartce, który zdobyłam podczas LGP 2015 w Wiśle. Trochę śmiechu przy okazji tego było, bo z tyłu autografu zapisałam numer telefonu koleżanki, a parę dziewczyn myślało, że to Phillipa :) 




Kochani, na dziś to wszystko. Mimo, że mama wygoniła mnie przed chwilą z kuchni to może jednak wproszę się na siłę i w czymś jej pomogę :) 
Kolejny wpis - w nowym roku. 
Jeszcze raz Wesołych Świąt wszystkim! 
Pozdrawiam! ;) 


7 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt
    Szczęśliwego Nowego Roku
    Spełnienia wszystkich skocznych marzeń :)
    Gratuluje autografu !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt Kochana! <3 Gratuluję podpisu :)
    http://dreamerworldfototravel.blogspot.com/2016/12/w-ten-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję autografu, fajnie, że akurat go dodałaś niemalże w jego urodziny :) Mam nadzieję, że Phillip wróci do skoków. Życzę Ci wesołych świąt i spełnienia skokowych marzeń!
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2016/12/92-robert-johansson.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę najlepszego =) Zapraszam na nowy post blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja ponownie chciałabym po prostu kliknąć 'Lubię to!' :)

    Czekam na rozlew krwi, bo dałaś mi tym do myślenia i mój szósty zmysł załączył najwyższe obroty :P Mam jakieś... złe przeczucia ;/
    A przecież jutro już czwartek ;>

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, wielu skokowych przygód i radości ;)
    haha, trzeba było może iść w zaparte i udawać, ze to naprawdę jego numer! :D Legenda o tym wydarzeniu krążyłaby latami w "fangirl'owym" środowisku jako przykład możliwego sukcesu :P

    OdpowiedzUsuń