środa, 7 grudnia 2016

Autografy - Andrzej Stękała

Hej moi drodzy! :)
Dawno nie było autografu.. Ale z racji tego, że rozpoczął się sezon więcej jest wpisów o konkursach, a w styczniu mam nadzieję, że będzie sporo relacji :)
Ostatnio mam bardzo ciężki czas. Ciągłe próby przed świątecznym występem, korepetycje z matematyki i opieka domem naprawdę dają w kość.
Przed świętami chciałam zamknąć wszystkie sprawy z wyjazdami. Podjąć decyzję, co do godzin wyjazdów i ogólnie ogarnąć wszystkie inne sprawy. W poniedziałek spotkała mnie dość przykra sytuacja, która była dla mnie trudna, a mianowicie zapowiadało się na to, że w Wiśle będę spać na dworcu :D Teraz się z tego śmieję, ale uwierzcie, że do śmiechu mi nie było. Znaleźć nocleg na powiedzmy miesiąc przed wyjazdem, jeszcze podczas PŚ i ferii zimowych.. graniczyło z cudem. Ale udało się! Żaden Markus, ani inny Michael nie będzie musiał mnie przygarniać :D Pozdrawiam Anię i Madziusę w tym miejscu! Buziaki Kochane ;**
Dziś przyszedł czas na pokazanie wam autografów Andrzeja Stękały! Powiem szczerze, że nigdy za tym zawodnikiem jakoś specjalnie nie przepadałam. Ale przekonał mnie do siebie (dziwnie to brzmi xd) podczas ostatnich Mistrzostw Polski, na których byłam. Co jak co, ale nie podejrzewałabym go o takie poczucie humoru.. albo po prostu wcześniej dobrze go nie znałam :)






Kartę wyżej otrzymałam w odpowiedzi na list, który wysłałam do Andrzeja. Właściwie dostałam ją w dwóch egzemplarzach. Na odpowiedź czekałam niecały miesiąc.
Oprócz listu w kopercie znalazło się również zdjęcie do podpisu oraz koperta ze znaczkiem i moim adresem.





A to wspomniane wyżej podpisane zdjęcie :)






Posiadam również autograf na kartce, który zdobyłam podczas Letnich Mistrzostw Polski w Szczyrku w 2015 roku. 



To wszystko Kochani na dziś. 
Z racji, że dostaje sporo maili z pytaniem czy wymieniam się autografami, odpowiadam.. nie. Nie wymieniam się, nawet jeśli posiadam w dwóch lub więcej egzemplarzach :) 
Kolejny wpis planuję w niedzielę lub w poniedziałek. Będzie dotyczył PŚ :) 
Pozdrawiam! 

14 komentarzy:

  1. I ja ślę buziaki! <3 :*

    Wpis jak zawsze pierwsza klasa :)

    Wiesz co... tak sobie myślę, że wcale byś się nie pogniewała, gdyby któryś z nich Cię przygarnął ;D ;P

    Pozdrówki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie pogniewałabym się, ale wolę mieć jednak swój nocleg w rękawie :D

      Usuń
  2. I ja i ja się dołączam do całusków !!! ;* (do tego mogę być pierwsza xD )
    Stwierdzam jak.moja kochana poprzedniczka - wpis jak zawsze spoko w końcu należy on do skoko!:D
    Czy mi się rymsnęło? :D
    Kochana no wiesz... Ja bym też nie protestowała by któryś miałby mnie przygarnąć... Wtedy bym rzekła pal licho nocleg jesteście lepsi jak on :p
    Aw aw awwww zamaśliłam się Skoko!:)
    Fajnie by bylo dotrzeć na Pś ale ja jeszcze nie w tym roku ;)
    Całuski jeszcze raz i pozdrowienia !!! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rymsnęło, rymsnęło :D
      Kochana, za rok widzimy się na PŚ, nie odpuszczę! :)

      Usuń
    2. Nie odpuścisz? Zobaczymy kto wie gdzie nas nogi zagonią :D

      Usuń
    3. Ojej.. może do jakiejś Japonii czy coś :D

      Usuń
    4. Hihi do Japonii? Może może... Ale jak mam być szczera marzy mi się Planica, i to by dopiero była eskapada ;D

      Usuń
  3. Serdeczne gratulacje kochana! :D
    Bardzo się cieszę, że z noclegiem się udało, choć pewnie dzieleniem pokoju z Markusem byś nie pogardziła :p :*
    Widzimy się 7 stycznia w Zakopanem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Widzimy się! Już szykuję wszystkie moje prezenty dla Ciebie :D

      Usuń
  4. Hejka! Świetny wpis oraz piękny podpis Andrzeja :) Gratulacje
    Zapraszam do mnie na wywiad z Vojtěchem Štursa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie na coś nowego
    Bardzo lubie czytać twojego bloga !!!
    http://skok2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń