sobota, 12 listopada 2016

Autografy - Philipp Aschenwald

Hejka Kochani! :)
Skoki coraz bliżej! Kto odlicza? Ja już niemalże godziny :D
Wszystko z tego powodu, że parę dni przed rozpoczęciem sezonu mam urodziny, także.. liczę na prezent od swoich ulubionych Panów! ;)

Jeżeli już jesteśmy przy urodzinach, to bohatera dzisiejszego wpisu wybrałam nie bez powodu. Otóż Philipp obchodzi dziś swoje kolejne urodziny! Życzymy mu oczywiście wszystkiego, co najlepsze! :)
Posiadam tylko jedną jego kartę, którą otrzymałam na LGP w Wiśle. Planuję również napisać list do Philippa, ale na razie cierpię na kuponowe braki.. Może jakoś na wiosnę mi się uda, więc na pewno zrobię aktualizację, jeżeli otrzymam coś nowego :)
Karta prezentuje się tak:





Jeżeli chodzi o moje plany wpisowe to za tydzień (najprawdopodobniej w piątek) pojawi się post z kalendarzem nadchodzącego sezonu skoków. Napiszę trochę swoich przemyśleń i postaram się to ogólnie jakoś ładnie zrobić :) 
Pozdrawiam Justynę! Uwielbiam Cię za tą naszą, w zasadzie Twoją, małą wpadeczkę z adresem :D 
Udanego tygodnia wszystkim! 
Pozdrawiam! ;) 

15 komentarzy:

  1. Całkiem ładna, ale moją uwagę zwrócił dokładny, rozczytywalny podpis, prawdziwa rzadkość ;) Widać, że nie wypisał takich kart jeszcze zbyt wiele, bo podpis nie zmienił się jeszcze w nieczytelny bazgroł, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez jakiś czas myślałam, że ten autograf jest nadrukowany, ale nie! Oryginalny podpis :D

      Usuń
    2. Naprawdę imponujące :P
      Pamiętam, że Klimek tez kiedyś pisał całe: Klemens Murańka, tak wyraźnie. Ale to dawno było :P

      Usuń
  2. Piękne pismo Philippa :) Gratuluję. I zapraszam wszystkich do mnie: http://skoczneautografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie można kliknąć po prostu 'Lubię to!', bo na żaden bardziej wyczerpujący komentarz mnie dziś nie stać xD

    Love,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wiesz, że nie musisz nic wyczerpującego pisać, cieszę się nawet z jednego słowa :)

      Usuń
  4. Gratulacje!
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/11/57-martin-hamann.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny styl pisma! Powodzenia w dalszych łowach autografowych :D
    www.lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, u mnie dziś Jakub Janda - http://autografykejmy.blogspot.com/2016/11/116-jakub-janda.html

    OdpowiedzUsuń