niedziela, 6 listopada 2016

Autografy - Maciej Kot

Hej, hej! :) 
Postanowiłam się dziś do was odezwać pomimo tego, że nie najlepiej się czuję.. Chyba dopadła mnie jakaś grypa, choć poza gorączką i bólem głowy nic innego mi nie dolega. Ale takie są właśnie uroki jesieni. I to brzydkiej jesieni. Jest szaro, zimno i niedawno nawet sypnęło śniegiem. Z racji tego, że dziś niedziela, stwierdziłam, że nie spędzę całego dnia w łóżku tylko już rano zmobilizowałam się, by wstać i ogarnąć sobie parę rzeczy na przyszły tydzień. 
Tak, jak możecie zorientować się tytule, przychodzę dziś do was z autografami Maćka Kota. Trochę tego mam, także może od razu zacznę pokazywać, żeby nie przedłużać tego i tak pewnie dość długiego wpisu :) 






Pierwsza karta pochodzi z Polskiego Związku Narciarskiego. Zdobyłam ją, pisząc do nich list. Na odpowiedź czekałam półtora miesiąca, ale warto było, bo w środku znalazłam masę ciekawych kart. Do listu dorzuciłam również kopertę ze swoim adresem i znaczkiem. Ze wszystkich kart Maćka, ta jest moją ulubioną, bo po prostu bardzo mi się podoba :) 






Druga karta pochodzi z LGP w Wiśle, przypuszczam, że z 2015 roku. Ale więcej nie powiem, bo nie pamiętam :)
Dodam tylko, że niedługo się z nią rozstaję, bo wędruje do Justyny, której właśnie tej karty brakowało w kolekcji. Mam dobre serducho! Pozdrawiam Cię serdecznie Kochana! ;)






Kolejną kartę Maćka otrzymałam od mojej super koleżanki Oli, którą serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wszystkie autografy, którymi się ze mną podzieliła! :)






Ostatnia karta pochodzi również z LGP w Wiśle, ale wydaje mi się, że z tego roku. Wnioskuję to po osiągnięciach z tyłu, ale.. możecie mnie oświecić, jeśli się mylę :) 







Posiadam również trzy podpisy Maćka na kartkach, ale nie pytajcie po co mi tyle tego, bo nie mam pojęcia :D
Zbieram, zbieram.. a może komuś się przyda.
Pierwszy podpis to Letnie MP w Szczyrku w 2015 roku, drugi to LGP 2015, a trzeci to Letnie MP w Wiśle w 2016 roku. 




To wszystko Kochani na dzisiaj. Mam nadzieję, że się podobało. W razie jakichkolwiek pytań jestem do dyspozycji :) 
Trzymajcie się cieplutko i do następnego! 
Pozdrawiam! ;) 

7 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję kochana! Raz jeszcze bardzo Ci dziękuję za tę kartę Maćka! Muszę Ci się odwdzięczyć! :* Dużo zdrówka życzę! :)
    zapraszam do mnie na nowy post: http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/11/52-krzysztof-leja.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulcje, widzę kolekcja duża :)
    http://autografykejmy.blogspot.com/2016/11/1141152-krzysztof-biegun.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zazdroszczę Ci ze masz jego autograf, ja O nim marzę...

    OdpowiedzUsuń