niedziela, 2 października 2016

Autografy - Thomas Morgenstern

Hejka Kochani! :)
Tak, wiem.. post miał się pojawić około piątku, ale byłam trochę zabiegana, to samo wczoraj i dlatego dziś postanowiłam się do was odezwać z nowym autografem.
Na specjalne życzenie Madziuski będą to podpisy Thomasa Morgensterna.
Thomas był jednym z tym zawodników, których lubiłam od początku mojej przygody ze skokami. I mimo, że już nie skacze to nadal bardzo go lubię, szanuję i cenię.
Ale do rzeczy..

Swój list do Thomasa wysłałam 17 sierpnia 2016r. Odpowiedź przyszła 13 września 2016, więc czekałam niecały miesiąc. Do listu dołączyłam standardowo kopertę na odpowiedź, kupon IRC i jak to mam w zwyczaju - zdjęcie Thomasa, na którym chciałam podpis.
W odpowiedzi otrzymałam dwie karty i podpisane zdjęcie. Całość prezentuje się tak:














Jeżeli już jesteśmy przy temacie Thomasa to pod koniec miesiące, w okolicach jego urodzin, planuję napisać krótką recenzję jego książki. Przeczytałam ją trzy razy, ostatnio podczas wyjazdu do Wisły i mam nadzieję, że po tylu razach już nic mi nie umknęło. Dajcie znać, czy podoba wam się ten pomysł i czy przeczytalibyście moje zdanie na temat tej książki :) 
Na koniec przesyłam serdeczne pozdrowienia dla Madziuski, która jest sprawczynią całego tego dzisiejszego "zamieszania". Buziaki moja Kochana! ;* 

A wam wszystkim życzę udanego tygodnia w szkole, w pracy, w domu.. gdzie tylko będziecie :) 
Pozdrawiam! 

10 komentarzy:

  1. Boże... prawie się poryczałam... jestem na zajęciach i myślałam, że będę zmuszona wyjść xD
    DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ !!! <3
    Szczerze powiedziawszy to czekałam na tę notkę od kąd poinformowałaś mnie, że Ci odpisał :) Ale nie myślałam, że zobaczę tyle miłych słów w moim kierunku o_O
    No ale dobra... Najpierw odwołam się do zdjęć... O moja matko! Jaki On tutaj młody xd STRASZNIE Ci zazdroszczę! Ja chyba nie mam odwagi na taki krok... Ale to temat rzeka :)
    Co do książki, zdecydowanie powinnaś coś o niej napisać, czekam wytrwale :) Ja też ją czytałam... x razy :D
    Z tym, że do 30 jeszcze trochę dniów :P Ale jak już jesteśmy przy datach... 17 sierpnia, mogłaś wstrzymać się do 22, bo wtedy mam urodziny :P
    Ja również serdecznie Cię pozdrawiam i przesyłam miliony buziaków i uścisków! SKOKO po prostu jesteś najlepsza! <3 Bardzo się cieszę, że pojawiłaś się na mojej blogowej drodze :) :*
    Dobra, dosyć tego rozczulania xd Wiedz tylko, że poprawiłaś mi dzień! :)
    Co tu jeszcze... aha xd (zła odpowiedź na zagadkę pod rozdziałem :P ale ciii... ja się nie gniewam :D)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć kochaniutka :)

    Widzę ze udało ci sie zdobyć autograf od Thomasa :)Bardzo się cieszę że go masz, bo Thomas jest wspaniałym i bardzo szanowanym skoczkiem .. pozdrawiam z Austrii i zaprawszam na mój nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję autografów. Również dodałam Twój blog do linek i będę go odwiedzać :) Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam. Będzie mi miło jak odwiedzicie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, świetne te karty!! :) Zapraszam na nowy post :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/10/49-janni-reisenauer-plakat-z-austriakami.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczne gratulacje! Chyba muszę też napisać do Thomasa ;)
    zapraszam na nowy wpis! :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/10/55-wojciech-fortuna.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ;)
    http://autografykejmy.blogspot.com/2016/10/1092-stefan-kraft.html

    OdpowiedzUsuń