wtorek, 20 września 2016

Podwójne urodziny i mój wyjazd.

Hej, hej! :) 
Tak, jak mówiłam, kolejny wpis nie dotyczy autografów. W przerwie między zakupami, a pakowaniem, postanowiłam się do was odezwać. 

Pierwsza kwestia: Urodziny! 
Peter Prevc - skoczek, którego naprawdę średnio lubię (żeby nie powiedzieć wcale xd), jak zresztą każdego Słoweńca, obchodzi dziś swoje kolejne urodziny. To, że kogoś nie lubię, nie znaczy, że będę mu źle życzyć. Szanuję go jako sportowca i życzę mu równie wysokich lotów i wspaniałej formy, co do tej pory :) 
Stefan Horngacher - nasz nowy trener, również obchodzi dziś swoje urodziny. Jak do tej pory super sobie radzi z kadrą, ale chyba więcej będzie można powiedzieć po sezonie zimowym. Powszechnie wiadomo, że zimą różnie bywa :) 

Druga kwestia: Wyjazd na LPK do Wisły. 
Już w najbliższy weekend Letni Puchar Kontynentalny zawita do Wisły. Ja z tym pięknym miastem przywitam się już jutro. Chyba mogę powiedzieć, że to taki spontaniczny wyjazd, bo po LGP miałam już nigdzie w tym roku nie jechać, ale.. skoro jest okazja i mam możliwość to czemu nie. Mam nadzieję, że tym razem moja noga nie "nawali" i będę mogła w pełni cieszyć się górami i skokami. 
Dajcie znać, z kim się widzę pod skocznią :) 
W Wiśle zostaję do wtorku, więc mam nadzieję, że trochę odpocznę, bo po powrocie czeka mnie szukanie pracy. 

Ostatnio też zajęłam się autografowymi listami i trochę odpowiedzi już dostałam, więc będzie o czym pisać w kolejnych postach :) 

Chyba tyle ode mnie.. to miała być naprawdę szybka notka i taka jest. Po powrocie oczywiście zamieszczę relację z wyjazdu. 
Trzymajcie się Kochani! 
Pozdrawiam ;)



7 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do siebie: http://ola-zbiera-autografy.blogspot.com/2016/09/146-151.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Juhu! ;D Oprócz mnie Ktoś również Go nie lubi! ;D Skoko... Mamy ze sobą coraz więcej wspólnego! ;D
    Udanego wyjazdu! ;*
    A jak cholercia ja byłam w Wiśle to oczywiście NIKT nie skakał... ćwiczył... trenował...
    Ale najgorsze jest to, że kilka dni po moim powrocie Kamil Stoch dodał zdjęcie skąd? Z Wisły!!! A potem... Było jeszcze gorzej... Adam Małysz również tam zawitał -,-
    Dajcie mi pistolet... sznur... cokolwiek! Ja się zabije...
    Życzyłam Ci już udanego wyjazdu? ;D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wyjazdu życzę ;)
    Zapraszam na nowy wpis:
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/09/53-joachim-hauer.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje:-) zapraszam do mnie: autografyryska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje:-) zapraszam do mnie: autografyryska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń