czwartek, 1 września 2016

Nie daj sobie nigdy wmówić, że nie potrafisz!

Hejka Kochani! 
Witam was na blogu poświęconym w całości mojej pasji, jaką są skoki narciarskie. Ten blog będzie inny niż moje wszystkie do tej pory. 
Założyłam tę stronę chyba tak naprawdę z potrzeby serca. Oprócz blogów z opowiadaniem chciałam mieć również coś innego, coś bardziej 'mojego'. 
Na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie powiedzieć, jak to wyjdzie, ale skoki są naprawdę moją wielką pasją i myślę, że warto spróbować. 
Teraz słówko o tym, jak wyobrażam sobie tego bloga. Planuję publikować tutaj teksty o przebiegu kolejnych zawodów, gdy już rozpocznie się sezon, trochę moich przemyśleń, jak również opinii na temat konkursów. Pojawią się też na pewno inne, mam nadzieję, że ciekawe, notatki związane ze skokami. Ponadto znajdzie się tutaj również cykl autografów. Kolekcjonowaniem autografów zajmuje się od LGP 2015 w Wiśle. To właśnie wtedy otrzymałam kilka cenny kartek i podpisów, a po powrocie stwierdziłam, że fajnie byłoby mieć ich więcej. Co tydzień lub co dwa tygodnie będę prezentować autograf jednego skoczka, który posiadam. Będą to karty, podpisy oraz różne inne pamiątki, które udało mi się zdobyć. 
To chyba tyle słowem wstępu. 
Mam nadzieję, że dzięki wam blog będzie się wspaniale rozwijał. Gorąco liczę na wasze komentarze i podpowiedzi, co mogę zmienić lub ulepszyć :)

Pozdrawiam serdecznie, 

Skokomaniaczka 

8 komentarzy:

  1. Już czekam na kolejny wpis i oczywiście dodaje do polecanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak blog powstał ^^ Czekam na kolejne wpisy, jestem strasznie ciekawa tego, co będziesz tutaj publikować :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!:)
    A czy ja też zdążyłam powiedzieć że jestem skokoholikiem od... Matko kochana 16 lat :D? Będę i tutaj częstym gościem:) życzę powodzenia w realizacji tego projektu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powstaje kolejny świetny blog:-)
    Odrazu dodaje do ulubionych:-)
    Pozdrawiam i życze powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że zaczynasz blog o skokach :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie :* Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na kolejny wpis! :)
    http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/09/i-letni-mistrz-odzi-czyli-wywiad-z_3.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa!
    Z niecierpliwoscia czekam na kolejny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń