niedziela, 4 września 2016

Autografy - Jakub Kot

Hejka Kochani! 
Dziś pierwszy wpis z cyklu 'Autografy". Długo zastanawiałam się kogo mam wybrać na bohatera swojego pierwszego wpisu i doszłam do wniosku, że będzie to najbardziej lubiany przeze mnie skoczek. Tak, tak.. Gdzieś czytałam, że niektórzy mają problem, czy zaliczyć go do skoczków, czy nie, no ale jeśli nie do skoczków, to gdzie? 
Swoją listowo-autografową przygodę rozpoczęłam właśnie od niego. Kilka razy miałam okazję do spotkań z nim, między innymi podczas Memoriałów Rajdowych w Wieliczce, w których startował Maciek, czy też LGP. 
Nie przedłużając, przechodzę do prezentowania kartek i podpisów Kuby :) 





Zdjęcie wyżej pochodzi z LGP 2015 w Wiśle. Wywołałam je specjalnie na tę okazję i podczas drugiego dnia zawodów, zaraz po wejściu Kuby na teren skoczni, udało mi się zdobyć podpis. Później ładnych kilka tygodni, jak nie miesięcy, zdobiło moje biurko :)



 

Kartkę Kuby z dedykacją i oryginalnym podpisem otrzymałam po wysłaniu listu na jego adres. Na odpowiedź czekałam trochę ponad miesiąc, bo prośbę wysłałam 19 sierpnia 2015 roku, a odpowiedź przyszła 30 września 2015. Swój list zazwyczaj pakuje w kopertę rozmiarów C5 (taką informację wyczytałam na opakowaniu), a drugą składam na pół i z przyklejonym znaczkiem oraz swoim adresem wkładam do środka tej większej. 



 

Kolejną kartkę, tym razem z samym autografem, dostałam od super koleżanki Oli, którą serdecznie pozdrawiam! Co jakiś czas zaopatruje mnie w nowe autografy, za co bardzo jej dziękuję! :) 





Kochani, od Kuby dostałam jeszcze mały prezent, którego jednak tutaj nie umieszczam, bo zrobię o tym osobny post. Dokładnie jeszcze nie wiem kiedy, ale coś takiego na pewno się pojawi. 
Ponadto postanowiłam, że autografy będą pojawiać się co tydzień lub co dwa tygodnie w zależności od ilości postów w danym tygodniu/miesiącu. 
Na koniec mała prośba do was - chciałabym, abyście pomogli mi w tworzeniu tego bloga i jeżeli możecie i chcecie to w komentarzach napiszcie czyj autograf chcielibyście zobaczyć następnym razem. Zależy mi na tym, bo zawsze mawiam, że wszyscy jesteśmy jedną wielką skokową rodzinką ;) 
Do następnego! 

Pozdrawiam ;*

12 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję! Taki fajny zbieg okoliczności, że właśnie niedawno wysłałam Kubie do podpisu to samo wywołane zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Według mnie najlepsze zdjęcie! :D

      Usuń
  2. Gratuluje:-)
    Miesiąc temu wysłałem list do Kuby i jak narazie cisza... mam nadzieje że o mnie nie zapomniał:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na pewno nie zapomniał, daj mu jeszcze trochę czasu ;)

      Usuń
  3. Serdeczne gratulacje !
    Również Twojego bloga dodaje do obserwowanych więc będę zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie :) dodaję Twój blog do polecanych u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoko... Ty chyba dobrze wiesz kogo autograf chciałabym ujrzeć :D Ciekawe czy takowy posiadasz? ;>
    Pan Emerytowany Thomas Morgenstern <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowe autografy dostałaś !! :* Oby tak dalej :* Trzymam za ciebie kciuki i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    Jeśli posiadasz, to chętnie zobaczę autograf któregoś Norwegów, szczególnie Daniela ;)
    Dodałam twojego bloga do ulubionych, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, kochana, gratuluję, bo to naprawdę niezła kolekcja ^^

    OdpowiedzUsuń