poniedziałek, 12 września 2016

Autografy - Andreas Wellinger

Hej, hej!
Od ostatniego posta minął tydzień i uwierzcie, że miałam pojawić się tutaj wcześniej, ale przez ostatnie dni kiepsko się czułam i tak jakoś wyszło. Dziś musiałam się jednak zmobilizować i pojechać w parę miejsc, więc postanowiłam odezwać się również do was z kolejnym autografem.
Specjalnie na prośbę Eweliny będzie to Andi Wellinger. Dlaczego? Już ona dobrze wie dlaczego :D
Modelka, Keine Zeit i te sprawy.. Pozdrawiam Cię, Kochana! ;)
A oto jak prezentują się karty i podpisy Andreasa w mojej kolekcji:


 

Pierwszą kartę otrzymałam po napisaniu na stronę Milka Ski Stars na Facebook'u. Na odpowiedź nie czekałam długo, ale konkretnie nie jestem w stanie powiedzieć ile, bo nie zapisałam tego, a ponieważ było to około rok temu, to nie mam tak dobrej pamięci. Na pewno nie dłużej niż kilka dni. 



 
 

Druga karta pochodzi już od samego Andreasa. Mój list z prośbą wysłałam do niego 16 lutego 2016r., natomiast odpowiedź przyszła 18 marca 2016r. Jak łatwo policzyć czekałam miesiąc i dwa dni, także nie jest to jeszcze tak długo. Do listu dołączyłam również kupon IRC. W kopercie od Andreasa oprócz kartki z autografem znalazłam jeszcze naklejkę, którą widzicie wyżej. Aktualnie ozdabia ona mój kalendarz. 


 

Karta wyżej pochodzi z LGP.. w Wiśle chyba w 2015r. Nie przypominam sobie, żeby w tym roku Andreas obdarował mnie tego typu kartą, więc to musiało być rok temu. 




Na koniec jeszcze taki oto podpis, który na pewno pochodzi z LGP 2015, bo wtedy właśnie miałam taki zeszyt :D Zdobyłam go (o ile się nie mylę) pod Hotelem Gołębiewski. 




Kochani, to by było na tyle dzisiaj. 
Postaram się, żeby następny wpis dotyczył jakiejś innej sprawy, a nie koniecznie autografów. 
Jeszcze jedna kwestia to adresy skoczków. Nie umieszczam ich tutaj, bo w większości są to adresy prywatne. A jeśli komuś bardzo zależy to niech się skontaktuje ze mną mailowo, bądź poszuka w innych źródłach :)
Pozdrowienia już były, więc pozostaje mi tylko życzyć wam udanego tygodnia! 
Trzymajcie się, buziaki ;)) 

11 komentarzy:

  1. Gratuluję i również życzę udanego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Keine zeit i wszystko jasne :D
    Gratuluję tak licznego zbioru, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ☺ i zapraszam- dzisiaj Sven Hannawald: http://ola-zbiera-autografy.blogspot.com/2016/09/97-sven-hannawald.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) naklejka od Andiego jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie Gratulacje! Świetne podpisy :) Zapraszam do mnie na nowy trochę inny niż zwykle post :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję! Dodałam do ulubionych twój blog ;)
    Zapraszam na nowy wpis ;) http://autografymartynyautografy.blogspot.com/2016/09/52-jan-matura.html

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam na nowy post: http://autografyryska.blogspot.com/2016/09/20-daiki-ito.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń